mag een fabrikant gar. geven op productie datum???

Pagina: 1
Acties:

• CyBeRBuLL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09-2022
Help

Ik heb een aopen brander gekocht op 12 april vorig jaar dat ding heeft een productie-datum van december 2000

Aopen zegt dat er geen garantie meer opzit terwijl de kassabon duidelijk aangeeft dat ik een jaar garantie heb

Willen jullie je mening es geven hierover

cyberbull

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Gewoon mee terug naar de dealer. Je hebt het apparaat van de dealer gekocht niet van aopen.

Systeemspecs
PV Installatie

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Met Aopen heb je in principe niets te maken, je leverancier is verantwoordelijk voor de garantie, dus zij moeten het dan ook voor je oplossen.

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
idd per 1 januari 2002 heb je gewoon recht op een nieuwe van je dealer.. hij moet het maar uitvechten met de producent... dus je hebt er RECHT op... :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zoiets had ik ook met mijn Sony brander.
standaard is een jaar garantie, sony rekent dat binnen 3 maanden na de productie datum de brander verkocht is. Die van mij pas naa 3.5 maand.

brander ging na 15 maand na productie datum defect, maar had nog garantie.
bonnetje naar Sony gestuurd en toen vervangen.

Maar gewoon via je dealer spelen, doe ik nu ook met twee kapotte 30GB Seagates (waarbij een RMA heeft bij Seagate en de ander terug moet naar ECL :? :? :?)

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Garantie gaat in op het moment van verkoop. Als jij je brander bij een dealer of officieel verkooppunt (In ieder geval niet bij Jantje op de hoek) hebt gekocht, moet AOpen daar zowieso garantie op geven. Het beste kun je dit idd via je 'dealer' regelen.

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op donderdag 21 maart 2002 13:08 schreef TheDancer het volgende:
Garantie gaat in op het moment van verkoop. Als jij je brander bij een dealer of officieel verkooppunt (In ieder geval niet bij Jantje op de hoek) hebt gekocht, moet AOpen daar zowieso garantie op geven. Het beste kun je dit idd via je 'dealer' regelen.
Nee, Aopen heeft niets met de verkoop datum te maken. Die is immers geen partij in de overeenkomst. De koop is een overeenkomst tussen jouw en je leverancier (winkel). Daar moet je dus ook zijn voor je garantie.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1