Toon posts:

Is dit een goede DVD set?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik kan het volgende kopen:

Denon AVR-2700 versterker. Dolby Digital, optische input etc.
Energy Take 5 speaker system+ES-8 subwoofer
En een Pioneer regiovrije DVD speler met optische kabel van 2m.
De set is compleet met goede kwaliteit speakerkabel van voldoende lengte.

Dit alles voor 2750 gulden. Net een jaar oud en alles in perfecte staat.

Is dit een aanrader of wordt ik hier vet opgelicht. Ik kan zo op internet geen prijzen vinden van zowel de versterker en de speakers. Het typenummer van de DVD speler weet ik zo niet.

Alvast bedankt, Jaap.

Verwijderd

Die Denon receiver is ook niet de eerste de beste, ik denk dat je daar wel tevreden mee zult zijn. Kan natuurlijk weinig zeggen over je DVD speler omdat je geen typenummer weet, maar over het algemeen maakt Pioneer uitstekende DVD spelers. Wat betreft die speakers kan eigenlijk alleen jijzelf bepalen of ze goed zijn door te luisteren, en mocht je om meningen verlegen zitten: hier staan er 177 :).

Adviesprijzen
Take5 -> $500,- (zo'n f1300,- gok ik)
AVR-2700 -> f1690,- bij stassen, adviesprijs zal net iets hoger liggen
De gemiddelde Pioneer zal rond de 900 piek liggen ofzo, dus ik denk dat je met die f2750,- wel een aardig prijsje hebt.

[EDIT: ] vergeten]

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:40

Jag

Ik zou voor zo'n klein verschil liever iets nieuws kopen. Kan je het zelf uitzoeken en het is gewoon leuk on iets nieuws te kopen. Bovendien was niet iedereen even lovend over de energy take 5 set. Heel veel vonden dat ze niet geschikt waren voor muziek.

Edit: het verschil is toch wel redelijk, zo'n 1000,-. Had ff niet goed gekeken.

Jag

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Heel veel vonden dat ze niet geschikt waren voor muziek.[/quote]Dat geloof ik meteen, 't is vooral voor HT bedoeld...