[topic=445800/1/25]
ik vind het wel een beetje bruut om em zomaar dicht te gooien, zonder effe reactie van mij af te wachten..!??
Waar het mij om ging is dat providers volgens mij wel een beetje moeilijk doen over name server forwarding enzo...
Je neemt inkomsten van hun af.. daar zijn ze niet zo gretig op meestal..
En mxstream installeren?? Waar heb jij het over??
Gewoon instellen die die router..
En die Virtual Hosts instellen dat boeit ook nie.. ging mij puur om de mogelijkheden bij de provider. Geven ze zomaar wat ik wil, dus die forwarding?
tnx alvast, en wacht ff met dicht gooien aub tot ik em over een half uurtje weer bekijk oke?
ik vind het wel een beetje bruut om em zomaar dicht te gooien, zonder effe reactie van mij af te wachten..!??
Koffie:
"Je installeert MXStream op die server.
Je zorgt dat al je huidige domeinen verwijzenaar je ADSL IP Adres.
Vervolgens laat je de webserver dmv virtual hosts opvragen welke domain er opgevaagd word.
Als laatste zet je nog een MX Record voor alle domeinen naar je IP en klaar ben je.
En dat had je allemaal via de FAQ/Search terug kunnen vinden."
Die faq en search had ik al meerdere keren bekeken.ik:
Ik zit dus vast aan een MxStream-provider. Ik wil daareen nieuwe dsn-registratie hebben voor een nieuw domein. Ik heb dus dan ook de goeie verwijzing van de Mx-records nodig voor de mailserver.
Ik heb begrepen dat ik name server forwarding nodig heb als ik zelf wil gaan hosten!? Is dit zomaar aan te vragen?
Waar het mij om ging is dat providers volgens mij wel een beetje moeilijk doen over name server forwarding enzo...
Je neemt inkomsten van hun af.. daar zijn ze niet zo gretig op meestal..
En mxstream installeren?? Waar heb jij het over??
Gewoon instellen die die router..
En die Virtual Hosts instellen dat boeit ook nie.. ging mij puur om de mogelijkheden bij de provider. Geven ze zomaar wat ik wil, dus die forwarding?
tnx alvast, en wacht ff met dicht gooien aub tot ik em over een half uurtje weer bekijk oke?
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |