Goed, de meesten kennen mijn stackbased parser wel.
Omdat ik nooit toegekomen ben tot een serieuze optimalisatieslag en ook geen echt serieus gebruik meer zie (door mijzelf) is vanaf vandaag de source open (disclaimer: Let op de licentie als je het wil gebruiken
).
Er zijn een aantal nadelen aan de code en de belangrijkste is dat het enorm sloom is.
Overigens is de code erg slecht gedocumenteerd (sorry, was/ben lui
) maar bevat het weinig onbegrijpelijke constructies.
De code werkt verder in principe goed en heb ik ook behoorlijk uitvoerig getest.
Mocht iemand dus vragen hebben, stel ze hier.
Mocht iemand een verbetering weten, post die hier, ook al heb ik zelf de komende week niet echt tijd dat zelf te implementeren en/of testen
Btw, ga alsjeblieft niet de hele code hier posten, het is vrij veel
(779 regels ofzo, 3000 was ergens anders van
)
Omdat ik nooit toegekomen ben tot een serieuze optimalisatieslag en ook geen echt serieus gebruik meer zie (door mijzelf) is vanaf vandaag de source open (disclaimer: Let op de licentie als je het wil gebruiken
Er zijn een aantal nadelen aan de code en de belangrijkste is dat het enorm sloom is.
Overigens is de code erg slecht gedocumenteerd (sorry, was/ben lui
De code werkt verder in principe goed en heb ik ook behoorlijk uitvoerig getest.
Mocht iemand dus vragen hebben, stel ze hier.
Mocht iemand een verbetering weten, post die hier, ook al heb ik zelf de komende week niet echt tijd dat zelf te implementeren en/of testen
Btw, ga alsjeblieft niet de hele code hier posten, het is vrij veel