Sinds een tijdje heb ik via mijn stageplaats een Radeon 7500 gekregen. Ik was zeer blij met dat "cadeau", omdat ik een nogal slechte kaart in mijn bak had zitten, namelijk een Geforce 2mx 200 met 64 SDram. De Radeon 7500 heeft 64DDRram en is volgens tests veel sneller dan die Geforce. Maar als ik een spelletje ga spelen, Grand Prix 3 of FS2002, blijft heel vaak mijn systeem hangen en dat had ik nooit met die Geforce.
Met fs2002 heb ik mijn FPS gelocked op 40FPS, met mijn Geforce haalde ik altijd wel 40FPS, boven steden en vliegvelden werd dat wel iets minder maar dat is normaal. En nu met mijn Radeon haal ik nooit meer dan 18 FPS en na een tijdje zakt mijn framerate gewoon in naar 3FPS!!! Dat is absurd en ik heb dezelfde grafische instellingen.
Ligt dit probleem nu aan mijn systeem of aan de drivers van m'n videokaart? Die kaart is gemaakt door Club-3d, ik heb ze al een mailtje gestuurd maar na anderhalve week nog geen antwoord.
Ik draai met Win98 en de nieuwste drivers voor mijn Ati.
Heeft iemand ook deze problemen?
Met fs2002 heb ik mijn FPS gelocked op 40FPS, met mijn Geforce haalde ik altijd wel 40FPS, boven steden en vliegvelden werd dat wel iets minder maar dat is normaal. En nu met mijn Radeon haal ik nooit meer dan 18 FPS en na een tijdje zakt mijn framerate gewoon in naar 3FPS!!! Dat is absurd en ik heb dezelfde grafische instellingen.
Ligt dit probleem nu aan mijn systeem of aan de drivers van m'n videokaart? Die kaart is gemaakt door Club-3d, ik heb ze al een mailtje gestuurd maar na anderhalve week nog geen antwoord.
Ik draai met Win98 en de nieuwste drivers voor mijn Ati.
Heeft iemand ook deze problemen?
Kia Niro-EV 2024