Ik wil een aantal linkjes plaatsen, maar ik zit nu al vol
...kan dus maar 255 tekens ingevoerd worden.
Zou dat groter gemaakt kunnen worden?
Zou dat groter gemaakt kunnen worden?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op donderdag 21 maart 2002 12:14 schreef LuNaTiC het volgende:
kort gezegd: nee
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op donderdag 21 maart 2002 12:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Is handig, bedankt!Op donderdag 21 maart 2002 12:16 schreef Robin Vreuls het volgende:
maak een pagina met die links erop en link die pagina door in je sig
Verwijderd
Ja zouet.Op dinsdag 26 maart 2002 15:04 schreef KoW het volgende:
Is het niet beter te limiteren naar het aantal regels in je sig. Sommige sigs zijn wel 4 regels of langer, en dat geef ik toe is te lang.
Maar gewoon een regel met een stel linkjes moet toch kunnen lijkt me.
Je bedoelt: Dat kan wel, maar dat gaat je kostenOp donderdag 21 maart 2002 12:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Who is John Galt?
Verwijderd
Omdat het karakters zijn die ingegeven worden?Op dinsdag 26 maart 2002 15:06 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja zouet.
Waarom worden [url],
,[b],[u] ed. Ook meegerekend
Verwijderd
Verwijderd
Mjah en dat zou makkelijk aan te passen zijn, als het zou moetenOp dinsdag 26 maart 2002 15:13 schreef -[CasanovA]- het volgende:
tis gewoon een varchar ding in mysql en die slaat niet meer karakters op dan is aangegeven in de database. kinda..
das niet zo erg, tzou handiger zijn als alles tussen [url] en [ /url] niet meegerekend zou wordenOp dinsdag 26 maart 2002 15:06 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja zouet.
Waarom worden [url],
,[b],[u] ed. Ook meegerekend
In ieder geval goed onderbouwt meneer de moderatorTOp donderdag 21 maart 2002 12:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Strak verwachtingsmanagementOp dinsdag 26 maart 2002 16:30 schreef Mobster het volgende:
In ieder geval goed onderbouwt meneer de moderatorT
Als er technische problemen zijn dan horen we dat graag en dan is dat ook wel te begrijpen en wellicht iets aan te doen ook. Maar dit soort reacties wekken alleen maar negatieve gevoelens op.
Dus gaarne een goed onderbouwd relaas waarom er geen gebruik gemaakt zou kunnen worden van langere sigs (of een andere telling).
Who is John Galt?
Verwijderd
Moet die smiley nouOp dinsdag 26 maart 2002 16:30 schreef Mobster het volgende:
[..]
In ieder geval goed onderbouwt meneer de moderatorT
Als er technische problemen zijn dan horen we dat graag en dan is dat ook wel te begrijpen en wellicht iets aan te doen ook. Maar dit soort reacties wekken alleen maar negatieve gevoelens op.
Dus gaarne een goed onderbouwd relaas waarom er geen gebruik gemaakt zou kunnen worden van langere sigs (of een andere telling).
en dit dan:Op dinsdag 26 maart 2002 16:01 schreef elnino het volgende:
Aangezien jij toch alleen maar links naar GoT hebt, kun je hem ook laten linken naar /showtopic.php/etc. (Tenminste als Topix dat toestaat, het kan zijn dat Topix er iets in heeft gebouwd dat 'http://' er bij moet staan).
1
| [topic=topicid] |
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maak dan ff twee velden en plak die aan mekaarOp dinsdag 26 maart 2002 16:42 schreef ACM het volgende:
Kort gezegd: nee.
Mysql kan geen grotere varchars dan varchars van 255 tekens aan. Aangezien de text van een sig middels een varchar opgeslagen wordt kan die dus ook niet groter dan 255 tekens
Er is inderdaad een opslag type 'text' maar dat is performance technisch gezien geen verstandige keuze om naar over te stappen. Voor dit soort dingetjes.
[edit]
Daarnaast vind ik 255 tekens wel een mooie limiet, waarom moet je perse meer erin kwijt kunnen?
Voor die paar extra linkjes?
[edit2]
Dit is dus een limitatie van mysql en niet van topix. Sterker nog, dit zouden we theoretisch kunnen veranderen, ware het niet dat het veld gewoon niet groter mag dan 255 chars.
varchar(255) converteren naar TEXTOp dinsdag 26 maart 2002 16:42 schreef ACM het volgende:
[edit]
Daarnaast vind ik 255 tekens wel een mooie limiet, waarom moet je perse meer erin kwijt kunnen?
[edit2]
Dit is dus een limitatie van mysql en niet van topix. Sterker nog, dit zouden we theoretisch kunnen veranderen, ware het niet dat het veld gewoon niet groter mag dan 255 chars.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
maar... waar wil je je [url...] enzo dan kwijtOp dinsdag 26 maart 2002 19:05 schreef dusty het volgende:
[..]
varchar(255) converteren naar TEXT
Al zou ik zeggen dat 255 een mooie limiet is
daartegen over zou het ook mooi zijn als [url...] en [b]
etc. niet als een van die karakters geteld zo worden
Verwijderd
Verwijderd
Idd, als ik soms op een ander forum een draadje lees waar ze allemaal een plaatje in hun sig hebben staan wordt het gewoon onleesbaar.Op dinsdag 26 maart 2002 16:46 schreef JvS het volgende:
Ik wil nog even toevoegen dat ik erg blij ben met de sobere sigs die we hier hebben (4-5 regels max en geen plaatjes!).
Lezen beste jongenOp dinsdag 26 maart 2002 19:05 schreef dusty het volgende:
varchar(255) converteren naar TEXT
Op dinsdag 26 maart 2002 16:42 schreef ACM het volgende:
Er is inderdaad een opslag type 'text' maar dat is performance technisch gezien geen verstandige keuze om naar over te stappen. Voor dit soort dingetjes.
idd, dat bedoelde ik. Mijn sig, en ook van van Geus zijn kleiner als de gemiddelde sig die ik hier zie staan (Niet als commentaar bedoeldOp dinsdag 26 maart 2002 15:10 schreef ItSnows het volgende:
Lijkt me dat het zo geregeld is in Topic:
Tijdens vastleggen profiel:
...
Tijdens posten:
...
In principe zou de laatste voor de 2de moeten komen en het zo moeten zijn:
Tijdens vastleggen profiel:
• Ingave karakters
• Uitvoeren UBB codes
• Tellen karakters
• aantal karakters groter dan vastgelegde karakters weigeren ingave
Je hebt het vast nog nooit geprobeerdOp dinsdag 26 maart 2002 16:01 schreef elnino het volgende:
Aangezien jij toch alleen maar links naar GoT hebt, kun je hem ook laten linken naar /showtopic.php/etc.
Nee, ik kom voornamelijk in het DPC gedeelte, en als ik af en toe eens een uitstap maak naar de actieve topics en ik pik er eentje uit, *zucht*, affijn, dat is off-topicOp dinsdag 26 maart 2002 16:32 schreef nelske het volgende:
Je komt vaker in LA
Dan zou je weten dat er geen support meer is op het huidige forum. We willen wel dingen veranderen, maar we kunnen het gewoon niet. Simpel as that. Binnenkort komt er een nieuw forum, waarbij er gelukkig ook weer support zal zijn.
Bijkomend nadeel:Op dinsdag 26 maart 2002 16:42 schreef ACM het volgende:
Kort gezegd: nee.
Mysql kan geen grotere varchars dan varchars van 255 tekens aan. Aangezien de text van een sig middels een varchar opgeslagen wordt kan die dus ook niet groter dan 255 tekens
[edit]
[edit2]
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Da's inderdaad balen voor mensen zonder mogelijkheid tot een korte URL. Zeer ok analyseOp woensdag 27 maart 2002 00:13 schreef Hoicks het volgende:
Da's eigenlijk een beetje balen voor de users die geen beschikkingen hebben over een korte url.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Misschien een idee om toch een extra veld te reserveren voor een url naar je specs ipv deze in je sig te proppen. In het nieuwe forum dan.Op woensdag 27 maart 2002 00:54 schreef JvS het volgende:
[..]
Da's inderdaad balen voor mensen zonder mogelijkheid tot een korte URL. Zeer ok analyse.
* JvS moet zich ook behelpen met: http://tweakers.net/~crew/JvS/index.htm
volgens mij ook meer dan 50 tekens
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
www.ganunaar.nl/jvs klinkt toch korter?Op woensdag 27 maart 2002 00:54 schreef JvS het volgende:
[..]
Da's inderdaad balen voor mensen zonder mogelijkheid tot een korte URL. Zeer ok analyse.
* JvS moet zich ook behelpen met: http://tweakers.net/~crew/JvS/index.htm
volgens mij ook meer dan 50 tekens
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq