[128 pci] probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Proxar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het zit zo:

Voeding opgeblazen, piek stroom op bord, bord ook defect.
Ander bord (AsusP4B, voorheen A-Open AX63Pro), andere processor en andere geluidskaart (voorheen AWE 64, nu een PCI 128).
Het probleem is als volgt:

Op de AWE 64 had ik maar 1 line out (PCI 128 ook), ik had een minijack splitter ertussen, 1 kabel naar de stereo en 1 naar de speakers op buro. Nu heb ik de hele zooi weer aan het draaien en krijg ik een zeer naar geluid via speakers op buro, stereo klinkt redelijk.
Als ik de speakers op buro er alleen aanhang gaat het goed.
Is er een manier om dit toch aan het draaien te krijgen, of moet ik een andere soundkaart kopen? |:(

Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

en als je de speakers op de speaker-out zet, of heeft de pci128 die niet meer?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het kan zijn dat je je main output volume even wat lager moet zetten. Probeer maar eens. (bijv 85%)

• Proxar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Werkt allemaal niet, er zit op:
- 1x line in
- 1x line out
- 1x mic in

Geluid met Win starten is nogmaal, geluiden in Win niet, Winamp geluid ook normaal volume en de geluiden van ICQ zijn weer zacht vergeleken met die van Winamp.
Als ik de stekker van de speakers op buro er alleen in doe gaat alles prima, heb deze kaart nog niet afgerekent (makkelijk kameraad met compu winkel) dus zit eraan te denken om gewoon een 5.1 te halen, zitten 2 lijnen op, is probleem ook over, kost alleen paar centen ( Euro's ).
Bedankt beiden. :P

Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!

Verwijderd

Je hebt dus verlies van signaal. Zet er gewoon ff een tuimeschakelaartje tussen (6 pootjes) kun je heel makkelijk switchen tussen compbox/stereo en is stukken goedkoper.