Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
cool, kun je wel met je pc doen, heb je alleen een zeer grote kans dat ie 't niet meer doet.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Handig voor in de zomer
. Alleen is zo irritant dat je eerst moet wachten totdat je computer is ingevroren voordat je hem weer kunt gebruiken
Als je die koeling wil toepassern dan woon je toch echt op de noord-pool en heb je het heel erg koud.
Maar ja koel blijft het zeker wel :):)
Maar ja koel blijft het zeker wel :):)
Dat lijkt me nog niet het lastigste....Op donderdag 21 maart 2002 11:59 schreef Rave17 het volgende:
Handig voor in de zomer. Alleen is zo irritant dat je eerst moet wachten totdat je computer is ingevroren voordat je hem weer kunt gebruiken
Wat denk je van het wisselen van een CDtje. Dan kun je nog zo'n snelle brander hebben
Verder geeft dit wel mooie mogelijkheden om een leuke serie LEDjes onderin te plaatsen. Zal wel een leuk effect geven, door de scheuren in het ijs.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Kun je je plaatjes niet even resizen? Je kunt altijd linken naar dit formaat.
Done... nu 800*600Op donderdag 21 maart 2002 12:13 schreef AcouSE het volgende:
Kun je je plaatjes niet even resizen? Je kunt altijd linken naar dit formaat.
tja is wel leuk maar volgens mij wordt zon ouwe bak toch niet zo warm ofwel???
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Verwijderd
gewoon handschoenen gebruiken, krijg je geen koude vingersOp vrijdag 22 maart 2002 15:21 schreef Mries! het volgende:
mmmmh lastig typen?
Wel eens van een draadloos toetsenbord gehoord? En een draadloze muis?Op vrijdag 22 maart 2002 15:21 schreef Mries! het volgende:
mmmmh lastig typen?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pagina: 1