Xircom CE-IIps mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje dit kaartje (Xircom CE-IIps) die verbonden is aan mijn coax netwerk. Alleen nu wil ik misschien binnenkort overschakelen van coax naar UTP, niet vanwege de snelheid, maar vanwege de eenvoudigere aanschaf van connectors/cables.
Alleen heeft mijn kaartje geen UTP aansluiting. Is het misschien mogelijk om hier een ander kabeltje op aan te sluiten? (die kabeltjes kom ik vaak wel tegen op beursen ed dus dat is geen probleem, of ze compatible zijn vraag ik nu dus :) ik wil ze namelijk niet aanschaffen als ze niet met mijn kaartje werken) Of ondersteund deze kaart geen UTP? (op de intel site is over deze kaart geen info meer te vinden :( )

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je al eenkabeltje tegenkomt betaal je vaak de hoofdprijs.
Misschien dat je op een beurs voor een prikkie zo'n kabeltje kan vinden, maar da's dan puur mazzel hebben.

Als je ze bij de leverancier nabesteld, ben je vaak net zoveel kwijt als een nieuw kaartje.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 14:56 schreef Koffie het volgende:
Als je al eenkabeltje tegenkomt betaal je vaak de hoofdprijs.
Misschien dat je op een beurs voor een prikkie zo'n kabeltje kan vinden, maar da's dan puur mazzel hebben.

Als je ze bij de leverancier nabesteld, ben je vaak net zoveel kwijt als een nieuw kaartje.
Op die stand waar ik ze zag kosten ze toen (zo'n 3 maanden geleden) 25 piek. Alleen toen wist ik niet dat ik ze ooit misschien nodig zou kunnen hebben.