mag je liegen/misleiden in de SU?
Dit is een vraag aan de modjes.
Dit is een vraag aan de modjes.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit was zijn antwoord op deze vraag van WildhagenOp donderdag 29 maart 2001 10:25 schreef Stellarc het volgende:
Fuck the Rules (wetten etc.)
2.Op donderdag 29 maart 2001 10:21 schreef wildhagen het volgende:
[..]
En wat dacht jij van Artikel 1 van de Grondwet, die zegt dat discriminatie op geloof, huidskleur, sexuele geaardheid etc verboden is?
3.Op donderdag 29 maart 2001 11:55 schreef Stellarc het volgende:
Homoseksualiteit is een genetische afwijking toch
------------ [topic=439836] uit SU ------------Op donderdag 29 maart 2001 13:54 schreef Stellarc het volgende:
Ik heb niets tegen homo's en lesbos ,maar
als mijn neefje zijn ouders verliest en ik kan hem niet verzorgen en hij dreigt geadopteerd te worden door 2 vieze nichten dan zal ik mij daar zeker tegen verzetten.
Ik weet dat dit en tech-forum is en laten jullie/we er geen politiek forum van maken.
Ik vind dat hij nu eigenlijk een OW verdiend met zijn ongenuanceerde uitspraken. Ik ben homo en hij noemt mij achterlijk op deze manier. Als ik de achterlijke moslim-cultuur i.p.v. geloof zeg dan wordt ik als racist afgeschilderd en krijg ik een OW. Kemo mag van mij (eerlijk)alles roepen , maar dat geeft mij dan vanzelfsprekend het recht andere dingen omtrent zijn geloof/cultuur ook te roepen.
Ik ga me natuurlijk niet verlagen tot zij niveau dus dat doe ik niet.
Artikel 1 versus Artikel 7
Hoogetekend Stellarc/Techfreak
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
"Al is de leugen nog zo snel de waarheid achter haalt hem wel"Op donderdag 21 maart 2002 11:49 schreef Kemo het volgende:
-------- [topic=151176/1/25] uit LA--------------
1.
[..]
Dit was zijn antwoord op deze vraag van Wildhagen
[..]
2.
[..]
3.
[..]
------------ [topic=439836] uit SU ------------
4.
[..]
Virussen? Scan ze hier!
Ow en....Op donderdag 21 maart 2002 11:52 schreef wildhagen het volgende:
Crisis, da's een topic van een jaar oud, daar kom je wel héél erg laat mee...
Enige vraag dat ik stel is mag men liegen/misleiden.. verder wil ik niet mezelf goedpraten.Op donderdag 21 maart 2002 11:51 schreef ItSnows het volgende:
Nee; En wie geeft dat gedaan?
Maar een forum volgooien met onzintopics of flames ook niet meneer Kemo. Jij bent de afgelopen dagen fout bezig en leest dingen die men anders bedoeld.
inderdaad, hoe wil je op basis hiervan een punt makenOp donderdag 21 maart 2002 11:52 schreef wildhagen het volgende:
Het gaat er om dat Stellarc op 14 maart aangeeft homo te zijn, terwijl hij een jaar daarvoor nog zei dat het een genetische afwijking is.Op donderdag 21 maart 2002 11:52 schreef wildhagen het volgende:
Dat kan je zelf niet bedenkenOp donderdag 21 maart 2002 11:52 schreef Kemo het volgende:
[..]
Enige vraag dat ik stel is mag men liegen/misleiden.. verder wil ik niet mezelf goedpraten.
Nope, dat mag iemand niet...Op donderdag 21 maart 2002 11:52 schreef Kemo het volgende:
Enige vraag dat ik stel is mag men liegen/misleiden.. verder wil ik niet mezelf goedpraten.
Juist .. dwz dat hij nu uit de kast is gekomen? Of liegt hij?Op donderdag 21 maart 2002 11:53 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Stellarc op 14 maart aangeeft homo te zijn, terwijl hij een jaar daarvoor nog zei dat het een genetische afwijking is.
Dat geeft alleen maar aan dat dhr Stellarc niet weet waar-ie het over heeft en niet bepaald consequent is, maar om daar nou een OW voor te geven? En dan ook nog om een topic van zo lang terug? Neuh... niet echt nodig lijkt me.Op donderdag 21 maart 2002 11:53 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Stellarc op 14 maart aangeeft homo te zijn, terwijl hij een jaar daarvoor nog zei dat het een genetische afwijking is.
Virussen? Scan ze hier!
Djeez, wat maakt dat nou uit. Ik snap echt niet dat je hier een punt van maakt.Op donderdag 21 maart 2002 11:53 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Verwijderd
JOEPIE!Op donderdag 21 maart 2002 11:53 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Nogmaals ik vraag niet om een OW.. (zoals Lunatic dat naar voren haalt).Op donderdag 21 maart 2002 11:55 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar aan dat dhr Stellarc niet weet waar-ie het over heeft en niet bepaald consequent is, maar om daar nou een OW voor te geven? En dan ook nog om een topic van zo lang terug? Neuh... niet echt nodig lijkt me.
nee, maar het feit dat je JUIST dit voorbeeld naar voren haalt kan mij niet onttrekken aan het vermoeden dat je iets dwarszit hierover (en dan druk ik me nog HEEL voorzichtig uit).Op donderdag 21 maart 2002 11:57 schreef Kemo het volgende:
[..]
Nogmaals ik vraag niet om een OW.. (zoals Lunatic dat naar voren haalt).
Mijn vraag was simpel. Mag je liegen in de SU?
Luister.Op donderdag 21 maart 2002 11:55 schreef Kemo het volgende:
[..]
Juist .. dwz dat hij nu uit de kast is gekomen? Of liegt hij?
Nee.Op donderdag 21 maart 2002 11:57 schreef Kemo het volgende:
[..]
Die vraag heb ik al voor je beantwoord.Op donderdag 21 maart 2002 11:57 schreef Kemo het volgende:
Mag je liegen in de SU?
oke je mag dus niet liegen.. Het gaat erom dat hij dus bereid is om leugens te gebruiken om een ander user te benadelenOp donderdag 21 maart 2002 11:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
nee, maar het feit dat je JUIST dit voorbeeld naar voren haalt kan mij niet onttrekken aan het vermoeden dat je iets dwarszit hierover (en dan druk ik me nog HEEL voorzichtig uit).
Dus je bewering dat het alleen maar een stelling was, gaat niet echt op imo.
Mag je zeuren in LA da's ook een vraagOp donderdag 21 maart 2002 11:57 schreef Kemo het volgende:
[..]
Nee hoor. Die uitspraak van jou was per definitie fout, dus daar hoeft hij zich niet anders voor te doen dan ie is. Daar had je sowieso een OW voor gekregen.Op donderdag 21 maart 2002 12:00 schreef Kemo het volgende:
[..]
oke je mag dus niet liegen.. Het gaat erom dat hij dus bereid is om leugens te gebruiken om een ander user te benadelen
Zie je nou wel het ging niet om het liegen, het is persoonlijk.Op donderdag 21 maart 2002 12:00 schreef Kemo het volgende:
[..]
oke je mag dus niet liegen.. Het gaat erom dat hij dus bereid is om leugens te gebruiken om een ander user te benadelen
Nu heb ik nog een vraag.Op donderdag 21 maart 2002 12:13 schreef Kemo het volgende:
sluit dit topic aub. Mijn vraag is al meerdere keren beantwoord.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik wordt afgerekend op een uistpraak.. van een user die constant bewust/onbewust zulke uitspraken doet.Op donderdag 21 maart 2002 12:16 schreef Alfredt het volgende:
kan het banbeleid niet worden aangescherpt?
Users die de hele tijd LA/SU volgooien met zeiktopics krijgen een tempban van 1 week, bij herhaling een permban.
Ok dit is just kidding, maar het begint nu wel uit de hand te lopen met dit soort onzin..... Leg toch niet op elke slak zout Kemo. Je bereikt meer het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken dan dat je je doel bereikt.
Als je nu gewoon 'echte' discriminatie aan de kaak stelt is dat prima, maar dat doorgeslagen gedoe... en dan ook nog zelf de hele tijd homo's beledigen ook
DankeOp donderdag 21 maart 2002 12:23 schreef Kemo het volgende:
Verder zal ik geen topic meer starten in de LA om dat het toch alleen maar averechts zal werken.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Wat is je doel danOp donderdag 21 maart 2002 12:23 schreef Kemo het volgende:
Verder zal ik geen topic meer starten in de LA om dat het toch alleen maar averechts zal werken.
reageer gewoon niet.. simpel toch.Op donderdag 21 maart 2002 12:25 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Wat is je doel dan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq