[PS2] Gran Turismo 3 IA-8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kan iemand me helpen met de laatste oefening van International A License Test? (IA-8)
Alles is welkom. Snelheden waarmee jullie door de strings (ongeveer) rijden,rempunten,overstuur/onderstuur-tips enz. ik kan het allemaal gebruiken! :D
Help me! :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Denk toch dat je knoppen zelf moet besturen!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:13

Steffie

Opaque

Moet ik het ff capturen? :P

Skylines... en de rest van het verhaal zal wel bekend zijn :Y)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 12:50

FastBunny

Give it the Works !

Bekijk de demo es dan krijg je ook een aardige indruk hoe je t moet doen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Hier een onboard met het nodige driftwerk en ik geloof iets van ruim 2 seconden binnen de tijd:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_ia-8.jpg
gt3_ia-8.avi

Specs:
Lengte: 77sec.
Grootte: 7.35MB
Codec: DivX 3.11a

Zonder driften is uiteraard sneller. De kunst van deze proef is dan om in de eerste 4 bochten, de bocht als een dubbele epex aan te snijden. Dus ongeveer in het midden of binnenkant ingaan, dan helemaal naar buiten komen en opnieuw helemaal naar binnen snijden.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoe heb je dat filmpje opgenomen?
Met een tv-in kaart?
:?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op donderdag 21 maart 2002 13:09 schreef Juniorrules het volgende:
Hoe heb je dat filmpje opgenomen?
Met een tv-in kaart?
:?
Jups. Met m'n steeds brakker wordende WinTV PCI van een jaartje of 4 oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 12:50

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 21 maart 2002 13:01 schreef Steffie het volgende:
Hier een onboard met het nodige driftwerk en ik geloof iets van ruim 2 seconden binnen de tijd:

[afbeelding]
gt3_ia-8.avi

Specs:
Lengte: 77sec.
Grootte: 7.35MB
Codec: DivX 3.11a

Zonder driften is uiteraard sneller. De kunst van deze proef is dan om in de eerste 4 bochten, de bocht als een dubbele epex aan te snijden. Dus ongeveer in het midden of binnenkant ingaan, dan helemaal naar buiten komen en opnieuw helemaal naar binnen snijden.
Nice :D Ik weet nog wel dat een een rot stuk was. Maar ja :) Heb het gehaald na een paar keer. En idnerdaad proberen zo netjes mogelijkt te rijden en zo min mogelijk te remmen en te glijden. En vooral niet veel corrigeren dan haal je de tijd niet meer.

Maar vette film >:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

www.gamefaqs.com en dan naar gran turismo. Daar staat ook een super tuning guide, waar je echt niet zonder kan als je in de prof. league zit.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Pagina: 1