Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Verwijderd
Maar ziet er zeker wel strak uit
Ik vraag me af of de xbox graphics echt wel zo goed zijn.
Dit topic is trouwens al een keer voorbij gekomen..
Old school gamer met een lag en een traan.
Nee, dat is een reclame jongenOp donderdag 21 maart 2002 11:16 schreef Rogier21 het volgende:
Uhh ik weet het niet hoor maar dit is geen Mortal Kombat maar Resident Evil
Maar ziet er zeker wel strak uit
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Dit is afgespeeld op de XBOX. Btw, ik heb gezocht op Mortal Kombat en niets gevonden wat hierop leekOp donderdag 21 maart 2002 11:17 schreef Pete_Sampras het volgende:
Filmpjes zijn altijd beter dan het spel zelf.
ik dacht eerst idd ook dat hij een link van een verkeerde filmpje had gegeven.
Ik heb het er maar even bijgezetOp donderdag 21 maart 2002 11:32 schreef RelaXXinG het volgende:
Wowie, echt mooi
ik dacht eerst idd ook dat hij een link van een verkeerde filmpje had gegeven.
Verwijderd
Dohw, weer te snel geweestOp donderdag 21 maart 2002 11:17 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Nee, dat is een reclame jongenDerde filmpje is Mortal kombat!
-->
Ziet er wel vet uit ja, kan niet wachten om weer te horen: "Fatality". Those were the days.
Dat je zit te twijfelen tussen MK5 en DOA3 is natuurlijk te begrijpen. Maar DOA3 heeft sowieso natuurlijk een groot pluspunt en dat is dat het nu verkrijgbaar is. Ik denk dat ik ze allebei ga aanschaffen..
Verwijderd
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
tis prerendered
juist
(iedereen die anders beweert ziet het vanzelf wel als ie ook echt uit is
http://mortalkombat.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/intro.htmlOp donderdag 21 maart 2002 15:48 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
BOEHAHAHAAH! ja jongdroom verder
als je me toch wilt overtuigen van dat het wel ingame is laat de bron maar zien waar dat staat
De officiele site. Klik op images en dan zie je screenshots en artwork (getekende afbeeldingen). Enkele screenshots zijn uit het filmpje.
Maar je hebt nooit het filmpje van Raven gezien? Dat was een filmpje wat gemaakt was om te showen waar de XBOX toe in staat was. Dat zag er ook zo goed uit
Maar goed, dat jij zo reageert is alleen maar een compliment voor Midway en Microsoft, want het geeft aan dat de XBOX zo goed is dat mensen het niet geloven tot ze het met hun eigen ogen zien!
Verwijderd
En nintendo en Ps2, aangezien het spel niet alleen op Xbox komt. Denk niet dat Xbox de enige is die dit spel aankan.
Ik denk wel dat de Playstation 2 deze graphics niet aankan. De Gamecube misschien nog wel, want dat is ook een erg krachtige console, maar we zullen zien..Op donderdag 21 maart 2002 16:01 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
'Maar goed, dat jij zo reageert is alleen maar een compliment voor Midway en Microsoft, want het geeft aan dat de XBOX zo goed is dat mensen het niet geloven tot ze het met hun eigen ogen zien'
En nintendo en Ps2, aangezien het spel niet alleen op Xbox komt. Denk niet dat Xbox de enige is die dit spel aankan.
Verwijderd
Waarom toch altijd zo vijandig. Je kunt hier bijna niets meer zeggen of er wordt geflamedOp donderdag 21 maart 2002 16:06 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
jouw aannemingen zijn gebaseerd op niets dan lucht. Je ziet te veel M$ tekens in je ogen.
...
LOL! dus je wilt zeggen dat als er screenshots van iets op een site staat dat het meteen ingame is? niet dus, veel screenshots worden ook gewoon geplaatst op sites als ze rechtstreeks uit prerendered filmpjes komen, zoals dezeOp donderdag 21 maart 2002 15:58 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
http://mortalkombat.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/intro.html
De officiele site. Klik op images en dan zie je screenshots en artwork (getekende afbeeldingen). Enkele screenshots zijn uit het filmpje.
Maar je hebt nooit het filmpje van Raven gezien? Dat was een filmpje wat gemaakt was om te showen waar de XBOX toe in staat was. Dat zag er ook zo goed uit
Maar goed, dat jij zo reageert is alleen maar een compliment voor Midway en Microsoft, want het geeft aan dat de XBOX zo goed is dat mensen het niet geloven tot ze het met hun eigen ogen zien!
en dan dat van Raven, lol dude, die laten zien waar een console toe in staat is, je zegt het zelf al, maar zo gaat een game er NOOIT uitzien want dan is het onspeelbaar
voor hoeveel wedden we?Op donderdag 21 maart 2002 11:18 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Dit is afgespeeld op de XBOX. Btw, ik heb gezocht op Mortal Kombat en niets gevonden wat hierop leek
ik heb dat filmpje al best lang op me HD staan
? ik word nooit geflamed terwijl ik toch echt van alles zegOp donderdag 21 maart 2002 16:09 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo vijandig. Je kunt hier bijna niets meer zeggen of er wordt geflamed
omdat je aannemingen inderdaad gebaseerd zijn op gebakken lucht zoals al eerder gezegd is word JIJ geflamed
Als je goed naar de screenshots (vooral die van scorpion) kijkt zie je dat de models niet eens uit zo belachelijk veel polygonen bestaan. Het mooie is dat een xbox een opgefokte gf3 heeft die allemaal leuke effecten als spiegeling en bumbmapping realtime renderd daardoor wordt het realisme van alles in het filmpje aanzienelijk hoger. Daarbij moet je in de gaten houden dat dit geen movie is van 800 bij 600, als je movies/images scaled naar het formaat van die mk5 movie dan is alles mooi smooth wat er weer voor zorgt dat het lijkt alsof het pre-rendered is.Op donderdag 21 maart 2002 17:35 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
LOL! dus je wilt zeggen dat als er screenshots van iets op een site staat dat het meteen ingame is? niet dus, veel screenshots worden ook gewoon geplaatst op sites als ze rechtstreeks uit prerendered filmpjes komen, zoals deze
en dan dat van Raven, lol dude, die laten zien waar een console toe in staat is, je zegt het zelf al, maar zo gaat een game er NOOIT uitzien want dan is het onspeelbaaromdat die filmpjes nooit realtime zijn zie je ook niet de onspeelbaarheid van dat alles, en dus o.a. ook niet de lage framerate
Als je kijkt wat de xbox voor elkaar krijgt met HALO lijkt het me geen zware prestatie voor het ding om dit ook realtime op het scherm te toveren.
is waarOp donderdag 21 maart 2002 18:02 schreef tec het volgende:
[..]
Als je goed naar de screenshots (vooral die van scorpion) kijkt zie je dat de models niet eens uit zo belachelijk veel polygonen bestaan. Het mooie is dat een xbox een opgefokte gf3 heeft die allemaal leuke effecten als spiegeling en bumbmapping realtime renderd daardoor wordt het realisme van alles in het filmpje aanzienelijk hoger. Daarbij moet je in de gaten houden dat dit geen movie is van 800 bij 600, als je movies/images scaled naar het formaat van die mk5 movie dan is alles mooi smooth wat er weer voor zorgt dat het lijkt alsof het pre-rendered is.
Als je kijkt wat de xbox voor elkaar krijgt met HALO lijkt het me geen zware prestatie voor het ding om dit ook realtime op het scherm te toveren.
lightning = bliksemOp donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
is waarmaar toch, dit is op lightning gebied veel verder dan halo, kan niet ingame zijn
Op donderdag 21 maart 2002 19:04 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
lightning = bliksem
niet in de vorm van bliksem
Je bedoelt lightingOp donderdag 21 maart 2002 19:09 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
, ik bedoel dus gewoon 'lightning' als grafische term
niet in de vorm van bliksem
nee 'belichting' noemen ze ook wel lightningOp donderdag 21 maart 2002 19:37 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Je bedoelt lighting
als je het niet gelooft dan.. geloof je het niet, tis echt waar (heb vroeger nog gemapped dus ben echt niet ITO op gebied van termen
Maar als je dit vergelijkt met DOA3, dant lijkt mij dat dit echt wel ingame kan zijn..Op donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
is waarmaar toch, dit is op lightning gebied veel verder dan halo, kan niet ingame zijn
je moet nie vergeten dat bij Halo, er veel mee personages op een scherm zijn en moeten kunnen zijn. Bijv jij de 15 teammates, twee buggies, 16 guns, en ook nog eens 10 monsters ofzo, als je daaro veral erg geavanceerde graphics op gaat toe passen, (light(n)ing, whatever) dan draait het nie. Maar als je een game hebt waarbij je maximaal, 2 of 4(tag team ofzo) characters hebt, en de achtergronden prerendered houd, en alleen bepaalde dingen sloopbaar maakt, is het makkelijk te doen met resources enzo.
Want zeg nou zelf, in Halo kunnen toch ook nie alle mannetjes eruit zien als Doa3 mannetjes?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Goddooooo gamebuyer where gamers buy........
PPFFF
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Op de E3 van afgelopen jaar presenteerde Microsoft de X-box met een aantal alfa's. De box waarop die games gedraaid werden was echter verdacht weggestopt onder een doek. Heeft één van die persfotograven stiekumpjes een foto onder die doek gemaakt. Thuis de boel ontwikkeld, wat bleek: er stond geen huis, tuin en keuken X-box, nee, er stond een developers-kit.
En zo belazerd Microsoft alles en iedereen die erbij staat.
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
hahahahOp donderdag 21 maart 2002 21:48 schreef Dinictus het volgende:
So you wanna buy the hottaaast games????????
Goddooooo gamebuyer where gamers buy........
PPFFF
Verwijderd
euhm, er waren toch nog geen xboxen toen? Alleen maar van die kits.. dus...Op donderdag 21 maart 2002 22:29 schreef Freakertje het volgende:
Tja, met Microsoft moet je altijd oppassen met dit soort geintjes. Voorbeeldje:
Op de E3 van afgelopen jaar presenteerde Microsoft de X-box met een aantal alfa's. De box waarop die games gedraaid werden was echter verdacht weggestopt onder een doek. Heeft één van die persfotograven stiekumpjes een foto onder die doek gemaakt. Thuis de boel ontwikkeld, wat bleek: er stond geen huis, tuin en keuken X-box, nee, er stond een developers-kit.![]()
En zo belazerd Microsoft alles en iedereen die erbij staat.
Dat zal vast wel alleen bij speciale moves of finish 'm gebeurenOp donderdag 21 maart 2002 22:30 schreef Shagura het volgende:
Ik zou in ieder geval dat ventje (scorpion) niet willen besturen met zo'n draaiende camera
Maar het is erg indrukwekkend inderdaad!
als dit een indrukwekkende FMV is dan vreet ik me schoen opOp vrijdag 22 maart 2002 19:02 schreef Blue-eagle het volgende:
Ingame zal het wel niet zijn, veel teveel polygonen zo te zien, het ziet er meer uit als een leuke FMV om de fans lekker te maken.
Maar het is erg indrukwekkend inderdaad!
Verwijderd
ik heb een XBOX en ik weet zeker dat dit absoluut haalbaar is voor de XBOXOp donderdag 21 maart 2002 11:17 schreef Pete_Sampras het volgende:
Filmpjes zijn altijd beter dan het spel zelf.
Verwijderd
moet je kijken.... Met je ogenOp vrijdag 22 maart 2002 10:58 schreef CKY2002 het volgende:
Dit is zeker geen ingame en waar staat dat dit op een x-box is? Ditzelfde filmpje staat ook op de officiele site en er wordt daar zeker nergens over die lelijke x-box gesproken...
En tietuhOp donderdag 18 april 2002 20:36 schreef WiXX het volgende:
Ik weet niet zeker of het er zo gaat uitzien. Ik denk van niet want vaak worden deze dingen afgespeelt op van die special xboxes met iets meer power als de origineel. Maar wat ik wel weet is dat iedereen hier maar eens DOA3 moet gaan spelen die denkt dat zulke grpahics die je in het filmpje ziet niet kunnen want dat spel heeft ze wel degelijk. Kijk dan vooral naar de stages met water erin en dan specialy de ice cave. Dan valt je bek open als de dan ook nog de super vette moves ziet.