Mortal Kombat voor de XBOX - Check dit filmpje!!

Pagina: 1
Acties:

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik kwam afgelopen week wat screenshots uit een tijdschrift tegen van Mortal Kombat voor de XBOX! Ik heb zelf nog een Super Nintendo liggen hier en ik was wel benieuwd naar wat dit zal worden, dus ik heb ff gezocht en ben dit filmpje tegengekomen: Mortal Kombat filmpje

LET OP! Dit komt van GameSpot, dus eerst reclame! Dat je niet denkt dat ik het verkeerde filmpje heb gegeven ;)

Die graphics zijn toch super zeg! En die bewegingen! Ik zit nu echt te twijfelen of ik DOA3 moet halen of ga wachten op Mortal Kombat

Maar 1 ding is duidelijk, die XBOX is subliem! :9

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Das inderdaad niet verkeerd. Maar eerst maar eens wachten wat de Gamecube brengt ;)

Verwijderd

Filmpje zegt natuurlijk nix over t spel zelf en over de gameplay... maar dit ziet er zeker wel leuk uit.. :)

Verwijderd

Uhh ik weet het niet hoor maar dit is geen Mortal Kombat maar Resident Evil :D
Maar ziet er zeker wel strak uit

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Filmpjes zijn altijd beter dan het spel zelf.
Ik vraag me af of de xbox graphics echt wel zo goed zijn.

Dit topic is trouwens al een keer voorbij gekomen..

Old school gamer met een lag en een traan.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 11:16 schreef Rogier21 het volgende:
Uhh ik weet het niet hoor maar dit is geen Mortal Kombat maar Resident Evil :D
Maar ziet er zeker wel strak uit
Nee, dat is een reclame jongen ;) Derde filmpje is Mortal kombat!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 11:17 schreef Pete_Sampras het volgende:

Dit is afgespeeld op de XBOX. Btw, ik heb gezocht op Mortal Kombat en niets gevonden wat hierop leek

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 23:56
Wowie, echt mooi :)

ik dacht eerst idd ook dat hij een link van een verkeerde filmpje had gegeven. :)

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 11:32 schreef RelaXXinG het volgende:
Wowie, echt mooi :)

ik dacht eerst idd ook dat hij een link van een verkeerde filmpje had gegeven. :)
Ik heb het er maar even bijgezet ;)

Verwijderd

Whoa ziet er erg vet uit :) ook die RE film ziet er kewl uit :D

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 11:17 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Nee, dat is een reclame jongen ;) Derde filmpje is Mortal kombat!
Dohw, weer te snel geweest :P

Verwijderd

resident evil! vet :)

en ow ja :D mortal kombat is ook wel leuk

get over here!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Mortal Kombat zag er idd zeer goed uit!!Enne ik kan niet wachten dat RE is de bios te bewonderen is!! :)

• morbid
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:38

morbid

<--

Hmm Mortal Kombat valt weinig aan te zien. Ik wil ingame beelden zien, en geen pre rendered / software matig introfilmpje. Maar Resident Evil lijkt me dus echt veeeeeeet :). Die spanning :).

-->

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Dit is in-game!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[topic=420928/1/100]

Ziet er wel vet uit ja, kan niet wachten om weer te horen: "Fatality". Those were the days.

Dat je zit te twijfelen tussen MK5 en DOA3 is natuurlijk te begrijpen. Maar DOA3 heeft sowieso natuurlijk een groot pluspunt en dat is dat het nu verkrijgbaar is. Ik denk dat ik ze allebei ga aanschaffen.. :9~

Verwijderd

wooaw :o
demmit zeker xbox only ? :'(

Verwijderd

deze teaser is oud

Verwijderd

Volgens mij komt deze game ook op andere consoles, maar dat weet ik niet zeker, kijk anders voor de gein eens naar de screenies van Soul Calibur II voor de xbox, die vind ik ook zwaar mooi eruit zien.

Verwijderd

MK komt op elke next gen console.
SC II ook.

• kamerplant
  • Niet online
Vind je dit nou echt er leuk uitzien? :?

🌞🍃

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

lekker lang wachten voordat tie komt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik vind het in ieder geval V E T eruit zien!!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• VeldKoe
  • Niet online
WTF is hier leuk aan? sorry hoor maar het is niet eens INGAME
tis prerendered
juist
(iedereen die anders beweert ziet het vanzelf wel als ie ook echt uit is :z)

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 12:24 schreef ErectionJackson het volgende:
Dit is in-game!
BOEHAHAHAAH! ja jong :) droom verder :D als je me toch wilt overtuigen van dat het wel ingame is laat de bron maar zien waar dat staat

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 15:48 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

BOEHAHAHAAH! ja jong :) droom verder :D als je me toch wilt overtuigen van dat het wel ingame is laat de bron maar zien waar dat staat
http://mortalkombat.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/intro.html

De officiele site. Klik op images en dan zie je screenshots en artwork (getekende afbeeldingen). Enkele screenshots zijn uit het filmpje.

Maar je hebt nooit het filmpje van Raven gezien? Dat was een filmpje wat gemaakt was om te showen waar de XBOX toe in staat was. Dat zag er ook zo goed uit :)

Maar goed, dat jij zo reageert is alleen maar een compliment voor Midway en Microsoft, want het geeft aan dat de XBOX zo goed is dat mensen het niet geloven tot ze het met hun eigen ogen zien! :D

Verwijderd

'Maar goed, dat jij zo reageert is alleen maar een compliment voor Midway en Microsoft, want het geeft aan dat de XBOX zo goed is dat mensen het niet geloven tot ze het met hun eigen ogen zien'

En nintendo en Ps2, aangezien het spel niet alleen op Xbox komt. Denk niet dat Xbox de enige is die dit spel aankan.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 16:01 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
'Maar goed, dat jij zo reageert is alleen maar een compliment voor Midway en Microsoft, want het geeft aan dat de XBOX zo goed is dat mensen het niet geloven tot ze het met hun eigen ogen zien'

En nintendo en Ps2, aangezien het spel niet alleen op Xbox komt. Denk niet dat Xbox de enige is die dit spel aankan.
Ik denk wel dat de Playstation 2 deze graphics niet aankan. De Gamecube misschien nog wel, want dat is ook een erg krachtige console, maar we zullen zien.. :)

Verwijderd

jouw aannemingen zijn gebaseerd op niets dan lucht. Je ziet te veel M$ tekens in je ogen.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 16:06 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
jouw aannemingen zijn gebaseerd op niets dan lucht. Je ziet te veel M$ tekens in je ogen.
Waarom toch altijd zo vijandig. Je kunt hier bijna niets meer zeggen of er wordt geflamed :(

Verwijderd

lol. is t niet waar dan?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
zullen we maar eerst afwachten, kinders :P

...

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 15:58 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

http://mortalkombat.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/intro.html

De officiele site. Klik op images en dan zie je screenshots en artwork (getekende afbeeldingen). Enkele screenshots zijn uit het filmpje.

Maar je hebt nooit het filmpje van Raven gezien? Dat was een filmpje wat gemaakt was om te showen waar de XBOX toe in staat was. Dat zag er ook zo goed uit :)

Maar goed, dat jij zo reageert is alleen maar een compliment voor Midway en Microsoft, want het geeft aan dat de XBOX zo goed is dat mensen het niet geloven tot ze het met hun eigen ogen zien! :D
LOL! dus je wilt zeggen dat als er screenshots van iets op een site staat dat het meteen ingame is? niet dus, veel screenshots worden ook gewoon geplaatst op sites als ze rechtstreeks uit prerendered filmpjes komen, zoals deze

en dan dat van Raven, lol dude, die laten zien waar een console toe in staat is, je zegt het zelf al, maar zo gaat een game er NOOIT uitzien want dan is het onspeelbaar :) omdat die filmpjes nooit realtime zijn zie je ook niet de onspeelbaarheid van dat alles, en dus o.a. ook niet de lage framerate :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21
Op donderdag 21 maart 2002 11:18 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Dit is afgespeeld op de XBOX. Btw, ik heb gezocht op Mortal Kombat en niets gevonden wat hierop leek
voor hoeveel wedden we? :+
ik heb dat filmpje al best lang op me HD staan :)

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 16:09 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Waarom toch altijd zo vijandig. Je kunt hier bijna niets meer zeggen of er wordt geflamed :(
? ik word nooit geflamed terwijl ik toch echt van alles zeg :P

omdat je aannemingen inderdaad gebaseerd zijn op gebakken lucht zoals al eerder gezegd is word JIJ geflamed :) de meeste xbox fans zijn er fanatiek vandaar

Verwijderd

hmmmm.. zo bijzonder vinnik het filmpje niet :{

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Op donderdag 21 maart 2002 17:35 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

LOL! dus je wilt zeggen dat als er screenshots van iets op een site staat dat het meteen ingame is? niet dus, veel screenshots worden ook gewoon geplaatst op sites als ze rechtstreeks uit prerendered filmpjes komen, zoals deze

en dan dat van Raven, lol dude, die laten zien waar een console toe in staat is, je zegt het zelf al, maar zo gaat een game er NOOIT uitzien want dan is het onspeelbaar :) omdat die filmpjes nooit realtime zijn zie je ook niet de onspeelbaarheid van dat alles, en dus o.a. ook niet de lage framerate :)
Als je goed naar de screenshots (vooral die van scorpion) kijkt zie je dat de models niet eens uit zo belachelijk veel polygonen bestaan. Het mooie is dat een xbox een opgefokte gf3 heeft die allemaal leuke effecten als spiegeling en bumbmapping realtime renderd daardoor wordt het realisme van alles in het filmpje aanzienelijk hoger. Daarbij moet je in de gaten houden dat dit geen movie is van 800 bij 600, als je movies/images scaled naar het formaat van die mk5 movie dan is alles mooi smooth wat er weer voor zorgt dat het lijkt alsof het pre-rendered is.

Als je kijkt wat de xbox voor elkaar krijgt met HALO lijkt het me geen zware prestatie voor het ding om dit ook realtime op het scherm te toveren.

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 18:02 schreef tec het volgende:

[..]

Als je goed naar de screenshots (vooral die van scorpion) kijkt zie je dat de models niet eens uit zo belachelijk veel polygonen bestaan. Het mooie is dat een xbox een opgefokte gf3 heeft die allemaal leuke effecten als spiegeling en bumbmapping realtime renderd daardoor wordt het realisme van alles in het filmpje aanzienelijk hoger. Daarbij moet je in de gaten houden dat dit geen movie is van 800 bij 600, als je movies/images scaled naar het formaat van die mk5 movie dan is alles mooi smooth wat er weer voor zorgt dat het lijkt alsof het pre-rendered is.

Als je kijkt wat de xbox voor elkaar krijgt met HALO lijkt het me geen zware prestatie voor het ding om dit ook realtime op het scherm te toveren.
is waar :) maar toch, dit is op lightning gebied veel verder dan halo, kan niet ingame zijn :)

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

is waar :) maar toch, dit is op lightning gebied veel verder dan halo, kan niet ingame zijn :)
lightning = bliksem

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 19:04 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

lightning = bliksem
:z, ik bedoel dus gewoon 'lightning' als grafische term :)
niet in de vorm van bliksem

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 19:09 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

:z, ik bedoel dus gewoon 'lightning' als grafische term :)
niet in de vorm van bliksem
Je bedoelt lighting :P

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 19:37 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Je bedoelt lighting :P
nee 'belichting' noemen ze ook wel lightning :)
als je het niet gelooft dan.. geloof je het niet, tis echt waar (heb vroeger nog gemapped dus ben echt niet ITO op gebied van termen :P :))

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:54

Wiebbe

<none />

Op donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

Maar als je dit vergelijkt met DOA3, dant lijkt mij dat dit echt wel ingame kan zijn..
je moet nie vergeten dat bij Halo, er veel mee personages op een scherm zijn en moeten kunnen zijn. Bijv jij de 15 teammates, twee buggies, 16 guns, en ook nog eens 10 monsters ofzo, als je daaro veral erg geavanceerde graphics op gaat toe passen, (light(n)ing, whatever) dan draait het nie. Maar als je een game hebt waarbij je maximaal, 2 of 4(tag team ofzo) characters hebt, en de achtergronden prerendered houd, en alleen bepaalde dingen sloopbaar maakt, is het makkelijk te doen met resources enzo.
Want zeg nou zelf, in Halo kunnen toch ook nie alle mannetjes eruit zien als Doa3 mannetjes?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

So you wanna buy the hottaaast games????????
Goddooooo gamebuyer where gamers buy........

PPFFF

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• VeldKoe
  • Niet online
dat snap ik allemaal wel wiebbe, alleen toch blijft het filmpje niet ingame :) overduidelijk zichtbaar imo

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:44

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Tja, met Microsoft moet je altijd oppassen met dit soort geintjes. Voorbeeldje:
Op de E3 van afgelopen jaar presenteerde Microsoft de X-box met een aantal alfa's. De box waarop die games gedraaid werden was echter verdacht weggestopt onder een doek. Heeft één van die persfotograven stiekumpjes een foto onder die doek gemaakt. Thuis de boel ontwikkeld, wat bleek: er stond geen huis, tuin en keuken X-box, nee, er stond een developers-kit. :(
En zo belazerd Microsoft alles en iedereen die erbij staat. }:O

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 21:48 schreef Dinictus het volgende:
So you wanna buy the hottaaast games????????
Goddooooo gamebuyer where gamers buy........

PPFFF
hahahah :D is dat niet de meest imbiciele reclame op internet.. Klinkt zoooo lame..

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 22:29 schreef Freakertje het volgende:
Tja, met Microsoft moet je altijd oppassen met dit soort geintjes. Voorbeeldje:
Op de E3 van afgelopen jaar presenteerde Microsoft de X-box met een aantal alfa's. De box waarop die games gedraaid werden was echter verdacht weggestopt onder een doek. Heeft één van die persfotograven stiekumpjes een foto onder die doek gemaakt. Thuis de boel ontwikkeld, wat bleek: er stond geen huis, tuin en keuken X-box, nee, er stond een developers-kit. :(
En zo belazerd Microsoft alles en iedereen die erbij staat. }:O
euhm, er waren toch nog geen xboxen toen? Alleen maar van die kits.. dus...

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Ik zou in ieder geval dat ventje (scorpion) niet willen besturen met zo'n draaiende camera :)

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 22:30 schreef Shagura het volgende:
Ik zou in ieder geval dat ventje (scorpion) niet willen besturen met zo'n draaiende camera :)
Dat zal vast wel alleen bij speciale moves of finish 'm gebeuren 8-)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Dit is zeker geen ingame en waar staat dat dit op een x-box is? Ditzelfde filmpje staat ook op de officiele site en er wordt daar zeker nergens over die lelijke x-box gesproken...

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ingame zal het wel niet zijn, veel teveel polygonen zo te zien, het ziet er meer uit als een leuke FMV om de fans lekker te maken.

Maar het is erg indrukwekkend inderdaad!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 19:02 schreef Blue-eagle het volgende:
Ingame zal het wel niet zijn, veel teveel polygonen zo te zien, het ziet er meer uit als een leuke FMV om de fans lekker te maken.

Maar het is erg indrukwekkend inderdaad!
als dit een indrukwekkende FMV is dan vreet ik me schoen op :{ FFX FMV's wel eens gezien? :D

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 11:17 schreef Pete_Sampras het volgende:

ik heb een XBOX en ik weet zeker dat dit absoluut haalbaar is voor de XBOX

Verwijderd

Qua graphics vertrouw ik wel op de X-Box, maar wat nog belangrijker is dan de graphics is de gameplay en die vind ik van de X-Box zeer matig. Ze zouden nog wel eens wat kunnen leren van Nintendo en Sony, en MK komt ook voor alle andere consoles uit :) Gelukkig maar want ik ga toch echt voor de NGC :)

• Shagura
Op vrijdag 22 maart 2002 10:58 schreef CKY2002 het volgende:
Dit is zeker geen ingame en waar staat dat dit op een x-box is? Ditzelfde filmpje staat ook op de officiele site en er wordt daar zeker nergens over die lelijke x-box gesproken...
moet je kijken.... Met je ogen :)

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 15:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik weet niet zeker of het er zo gaat uitzien. Ik denk van niet want vaak worden deze dingen afgespeelt op van die special xboxes met iets meer power als de origineel. Maar wat ik wel weet is dat iedereen hier maar eens DOA3 moet gaan spelen die denkt dat zulke grpahics die je in het filmpje ziet niet kunnen want dat spel heeft ze wel degelijk. Kijk dan vooral naar de stages met water erin en dan specialy de ice cave. Dan valt je bek open als de dan ook nog de super vette moves ziet.

• Shagura
Op donderdag 18 april 2002 20:36 schreef WiXX het volgende:
Ik weet niet zeker of het er zo gaat uitzien. Ik denk van niet want vaak worden deze dingen afgespeelt op van die special xboxes met iets meer power als de origineel. Maar wat ik wel weet is dat iedereen hier maar eens DOA3 moet gaan spelen die denkt dat zulke grpahics die je in het filmpje ziet niet kunnen want dat spel heeft ze wel degelijk. Kijk dan vooral naar de stages met water erin en dan specialy de ice cave. Dan valt je bek open als de dan ook nog de super vette moves ziet.
En tietuh :9~ :P
Pagina: 1