A7A266 prob

Pagina: 1
Acties:

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 16:03
hey all

ik had gisteren een cooler gekocht..en geprobeerd erop te zetten maar dit wou niet lukken...dus nu oude er weer op gezet..maar nu geeft m`n pc geen beeld meer door...wel doet alles het fans enzo en de processor geeft geen pieps enzo

wel beschadigde ik een soort geleider bij het opzetten van de cooler. zou dit het kunnen zijn ? zo ja wat kan ik hier aan doen

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

Wat voor soort geleider heb je het hier over?

Ik hoop voor je dat je door je actie niet je core gemold hebt.
Dat wil namelijk bij veel mensen wel eens gebeuren als ze een cooler verkeerd erop plaatsen...

:)

• H3llSiNG
ik zou niet weten wat voor een geleider...hij zat aan de boven kant van mn soc-ket..en ik denk niet dat m`n core gemold is want normaal geeft hij wel een ge-luidswaarshuwing bij het opstarten toch als hij kapot is ? maar verder kan ik ook niks vreemds vinden aan het moederbord ofzo :S

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• H3llSiNG
ik heb even het deel omcirkeld wat ik verbrijsde (de rode circel) boven de socket

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2112444725

|:( |:( |:(

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Je core zit op je cpu, en die leeft dus nog gewoon.
Verder denk ik toch echt dat je je bordje naar de gal hebt geholpen, alstie echt niks meer wil doen

• H3llSiNG
Ik hoop het :)

Verwijderd

Beschadigd? hiermee zeg je dat je iets erafgestoten heb, omgebogen of iets dergelijks?
Probeer het ff te herstellen zou ik zeggen, maar het is een vrij nieuw mobootje dus nie solderen ofzo. Zonde als je niet weet wat je doet.
Raar is wel dat alleen het beeld het niet doet.
Het zal wel aan je mobo liggen vanwege dat als het de core, het geheugen of de cpu zou zijn, heel de computer niet aan zou kunnen gaan.
Pagina: 1