Toon posts:

hellup iemand me ik heeft een extreem vaag problee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc heeft altijd in mijnkast gedrait maar nu wil ie dat niet meer hij draait alleen nog maar buiten de kast volgens mij voelt ie zich anders opgeloten als ie dan eindelijk weer in de kast doet en ik varander ook amar een ding dan doet ie het al niet meer iemand een oplossing ?
ik heb het opgegeven
nee er is geen sluiting met de schroefjes naar de massa toe alleen een schroefje die netjes van het massa vast zit zoals het hoort

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:02 schreef roadrunner het volgende:
. . .volgens mij voelt ie zich anders opgeloten. . .[/quote]koop een andere kast :)

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Als je dezelfde voeding gebruikt is het TOCH ECHT SLUITING hoor... probeer is met plastic dopjes ofzo... of plakband wil ook wel helpen...(bij de schroeven)

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe kast
ikheb eenbig tower met 250 wat :)
kzal er eens plakband tussen doen maar ik heb hij heeft meer dan een jaar zo gedraait dus sleuting lijkt me stug