Toon posts:

Werkt een router ook op chello's APS???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He members!

Ik wil m'n internet verbinding delen doormiddel van een router, maar voor dat ik er eentje aanschaf wil ik weten als het wel werkt. Want chello (upc) inbepaalde regio's sinds een half jaar een beveiligingsprogrammma er op gegooit (genaamt APS).

Nou is m'n vraag weet iemand als een router ook werkt op APS?? :?

GreetZ
Constantyn

Verwijderd

Ik heb er nu 'n BBIagent router ertussen hangen & dat werkt perfekt. Je kunt gewoon 't MAC adres faken ('t enige wat Chello kontroleerd) >:) BIIagent past op 1 bootflop, dus je kunt gewoon 'n simpel PCtje zonder harddisk gebruiken.

Verwijderd

Ik denk dat hij gewoon een hardware matige router bedoelt, en geen pc dat als een router functioneerd

Verwijderd

maar een hardwarematige kan ook een mac-adres emuleren. En chello kan in principe niet verder kijken dan de router, dus elke router die een mac-adres kan faken zou moeten werken... toch?

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:54
en anders bel je ze op en zeg je dat je een andere netwerkkaart in je PC hebt gezet, en dat dit je MAC-adres is......

geen probleem hoor, wel nl ff je router goed dicht-timmeren.. ;)

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 14:02 schreef Klovan het volgende:
en anders bel je ze op en zeg je dat je een andere netwerkkaart in je PC hebt gezet, en dat dit je MAC-adres is......

geen probleem hoor, wel nl ff je router goed dicht-timmeren.. ;)
Stel je gebruikt twee netwerkkaarten, hoe kan je ervoor zorgen dat ze alle twee nog werken :)

• Klovan
Op donderdag 21 maart 2002 14:21 schreef Srpska het volgende:

[..]

Stel je gebruikt twee netwerkkaarten, hoe kan je ervoor zorgen dat ze alle twee nog werken :)
Gewoon zeggen, dat je ook nog een laptop hebt, waar je af en toe wat mee wilt internetten, no problemo, maar als je gewoon het Internet gaat delen met een router, heb je daar geen last van :P

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Dat werkt gewoon.
In mij Draytek Vigor 2200E kan je gewoon een willekeurig MAC adres invullen.
Verder dan dat kunnen ze niet komen. :P

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reactie!!!

Maar kun je door middel van een router ook aps doorlopen
cq invullen?

Verwijderd

Ik had gister met mijn laptop ff getest met dat mac adres in kloppen, want daar zit een xircom kaart waar je handmatig dat mac adres kan in kloppen, en dat werkt gewoon, ik ga nu ook een router kopen waar bij je de mac kan in kloppen >:)

Zat trouwens Windows XP die ondersteunt dat geloof ik

• Klovan
Op donderdag 21 maart 2002 17:34 schreef Constantyn het volgende:
Maar kun je door middel van een router ook aps doorlopen
cq invullen?
hoe bedoel je :? dat je poorten kan instellen ofzo voor bepaalde applicaties?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb hem al door!!!

Ik ga er volgende week 1tje halen!!!

Bedankt

Constantyn
Pagina: 1