Nieuwe Pioneer DVD op de markt?

Pagina: 1
Acties:

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-03 12:44
Ik ben geinteresseerd in een DVD speler voor in mijn computer. Nu ging mijn voorkeur uit naar de Pioneer DVD 106S. Dus ik vanmorgen eerst ff gebeld naar onze Computerboer in Hilversum. En gevraagd naar info. Nu blijkt dus dat zij hem al iets van 6 á 7 weken niet op voorraad hebben, omdat Pioneer bezig is met een nieuwe versie uit te brengen. :? Daar heb ik nog niks van gehoord en er staat ook niks over op hun site. Weet iemand hoe dit zit? Komt Pioneer eerdaag met bijvoorbeeld een 107S op de markt? of is dit gewoon een onzin verhaal om je erui te kunnen kletsen dat je ze niet op voorraad hebt?

Uncomfortable silence can be so loud...

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Staat er toevallig nog niets op de site van pioneer ??

BTW - eigenlijk iets voor IOC

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• erickov
Ok, Sorrie, Dacht bij het woord io controlers iets anders dan dvd's. Ik zou het onthouden voor volgende keer.
Maar nee, ook niks over op de site van Pioneer...

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
ff uit interesse: Welke computerboer ben je geweest? Ik woon ook in het Gooi, en ben ook een DVD speler aan het zoeken...

• erickov
Dat was Hightec today op de gijsbrecht van amstelstraat in Hilversum. Meestal weten ze wel een boel daar...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 21:00
Op donderdag 21 maart 2002 10:44 schreef erickov het volgende:
Ik ben geinteresseerd in een DVD speler voor in mijn computer. Nu ging mijn voorkeur uit naar de Pioneer DVD 106S. Dus ik vanmorgen eerst ff gebeld naar onze Computerboer in Hilversum. En gevraagd naar info. Nu blijkt dus dat zij hem al iets van 6 á 7 weken niet op voorraad hebben, omdat Pioneer bezig is met een nieuwe versie uit te brengen. :? Daar heb ik nog niks van gehoord en er staat ook niks over op hun site. Weet iemand hoe dit zit? Komt Pioneer eerdaag met bijvoorbeeld een 107S op de markt? of is dit gewoon een onzin verhaal om je erui te kunnen kletsen dat je ze niet op voorraad hebt?
kan hoor, dat ie niet op voorraad is. ze zijn heel slecht leverbaar.
check anders computerland in utrecht, daar zag ik er pas nog genoeg liggen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 09:05

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
NTmicrosystems op de stationsstraat zijn in elk geval erg aardige mensen... niet het allergoedkoopst, wel service...

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-04 20:02
de pioneer 500m is al een tijdje uit (heb hem al ruim 2 maanden) en dat is de opvolger van de 116. deze is sneller en vooral stiller. bovendien is/komt er ook rpc-1 firmware uit, dus kan je hem regiovrij maken. de pioneer 500m is het zelfde als de pioneer 118. de 117 zit volgens mij alleen maar in sony computers. ik heb hem nog nergens gezien.
Pagina: 1