Fortissimo II driver word Gametheater XP driver :/

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 11:33
Ik heb een Fortissimo II met de 1.50 drivers en in het begin krijg ik bij bij hoofdtabblad de keuze uit koptelefoon, 2 of 4 speakers en dat werkt dan gewoon, maar na een tijdje kan ik wel op 2 of 4 speakers klikken, maar dan reageert ie daar niet op en blijft ie op me koptelefoon staan...

en nog vager, bij mixer staat er een 2e aux in, kan ik de digital in tussen optisch en coaxiaal wisselen en kan ik de mix ook in line in 2 veranderen...

Bij het overigen blad kan ik hardware mp3 afspelen aanvinken en kan ik "Hercules Gametheater XP 6.1" icoon in taakbalk aanzetten...

Boven paneel zelf blijft wel hele tijd Fortissimo II staan, en ook taakbalk icoon blijft zelfde.

De kaart zelf verandert helaas niet in een Gametheater XP :P

OS is Win2k

Weet iemand wat der aan de hand kan zijn, reinstall krijg je zelfde want voor een format afgelopen weekend deed ie het ook al

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 11:33
Like, weet iemand oplossing ?

• Ernie_rules
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08-2025
Ik heb er inderdaad ook last van, draai ook win2k. Hij heeft het een tijdje goed gedaan maar de laatste tijd is het hopeloos. Hij geeft hier ok vaak fouten waardoor hij gewoon afsluit en ik moet rebooten om hem op te starten.

...::Under Construction::...