[CDRW]Benq 2410A 233x writer??

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:47
Ik heb bovenstaande writer aangesloten op een A7N266-C (Nforce 415D) moederbord, echter als ik in de bijgeleverde Nero een cd wil gaan branden kan ik een maximale snelheid kiezen van een 233x???? Dit verandert af en toe zelfs naar 190 of nog andere getallen, maar is in ieder geval nooit gelijk aan de standaard 24x die het ding maximaal moet kunnen.

Writer heeft de laatste firmware en ik heb uiteraard ook de laatste patch van nero erop gezet. Maakt allemaal geen fluit uit....

Wie weet wat dit kan zijn????

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28
Ik zou zeggen probeer eens contact op te nemen met Benq en vraag eens wat hun ervan zeggen.

• stylezzz
Zoals je weet dirk heb ik enkele weken geleden al via email contact met benq gezocht. Maar aangezien de support nog gewoon op acer niveau is krijg ik niks terug.... :)

Verwijderd

Wat is precies het probleem? Ik zou een gat in de lucht springen als mijn 24x brander een 233x brander zou zijn!

• stylezzz
Als ie het nou nog echt op 233x zou doen was het misschien wel leuk, maar de snelheid is gewoon 24x. Maar het is nogal slordig om zo een pc aan iemand uit te leveren.... :P

• stylezzz
Schop

Niemand???
Pagina: 1