Toon posts:

unreal tournament connection probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb zondag een LAN-party en nu begint mijn unreal tournament goty edition raar te doen. Mijn broer en ik hebben samen een crosskabel liggen en spelen daarover spelen (duh). alles werkt perfect behalve UT. hij geeft geen connection error of zoiets maar blijft gewoon de hele tijd op het connecting scherm staan. En soms komt er dan precaching te staan maar dat verdwijnt weer.
en dan kun je natuurlijk uren blijven wachten tot het misschien wel werkt maar daar heb ik geen tijd voor.
btw unreal tournament heeft het wel gedaan dus aan ons netwerk en onze hardware config kan het niet liggen.
weet iemand iets??

Verwijderd

reinstall's
eerst ut, daarna tcp/ip stack,

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

ik zou UT ff verwijderen en daarna opnieuw installeren. Waarom het niet werkt kan je waarschijnlijk toch niet achterhalen.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
perongeluk instellinkje veranderd? dat ie nier meer op lan staat ofzo, je kan best wat instellen bij UT

reinstall kan altijd nog, wat heb je veranderd dat ie het niet meer doet?

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
tssk prutser :P
zorg weg dat het zondag werkt he :)

ok ff terug on-topic:
check ff je instellingen, heb je iets veranderd dat het nu niet meer werkt? zoals al gezegd, reinstall kan altijd nog. check ook es of je netwerk wel goed zit, of je elkaar kan pingen enzo

Maak je eigen poll

Verwijderd

Topicstarter
hij werkte tijdens de lan-party wel alleen via de cross naar mijn broer doet ie het niet. hij zegt ook geen connection failed ofzo maar blijft gewoon urenlang op connecting staan. reinstall helpt niet en alle instellingen zijn ok.(ook van hem)

Verwijderd

als alle instelling OK waren dan had dit topic er niet geweest.

was de lanparty toevalig op een geswitched neterk, en bn je nu fullduplex aan het lullen tegen en halfduplex verbinding?
hebbie niet vergeten om de IP instellingen weer in de oude staat terug te schoppen (DHCP, enzovoorts?) en (dit klinkt misschien heel dom maar je weet het niet) je gebruikt toch wel echt een xcable, niet de normale patchkbel die je op de LP gebruikt hebt? (je zou de eerste niet zijn die de verkeerde kabel terugprikt, thuis :) )

als t nou nog niet werkt, en je hebt Ut en TCP/Ip opnieuw geinstalleerd, laat t dan nog eens weten?
vind dit wel een spannend probleem :)

Verwijderd

Topicstarter
gegevens in tcp/ip en ipx zijn alletwee goed. UT is ook de enige die last heeft van het probleem verder doet elk spel het. Ik ga het thuis nog een keer proberen om te kijken of het nu na de lan-party weer goed gekomen is.

Verwijderd

Topicstarter
het is opgelost :)

zonealarm kickte ons eruit. heb nu mark's ip addres teogevoegd en nu doet alles het weer. toch bedankt.
Pagina: 1