Heb een vraagje, door wat voor een bedrijf zou je een gat kunnen laten maken in de bovenkant van je systeemkast? Nu vragen jullie je natuurlijk af waarom ik dit zelf niet ga doen, reden is dat ik redelijk blij ben met mijn nieuwe kast (en hem niet naar de klote wil helpen) en dat ik geen professioneel gereedschap heb. (heb alleen een schroevendraaier, tangen etc.....)
Weet niet of dat kan bij een bedrijf..
Wat ook kan is een gatenzaag voor metaal kopen en het zelf doen.. das niet zo moeilijk..
Wat ook kan is een gatenzaag voor metaal kopen en het zelf doen.. das niet zo moeilijk..
case vernielen is ook leuk (PICS!)
ik ga zodra ik weer geld heb me kast onder handen nemen. en gelukt of mislukt. PICS zullen er komen!
ik ga zodra ik weer geld heb me kast onder handen nemen. en gelukt of mislukt. PICS zullen er komen!
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ga naar een lasser ofzo en daarna naar een "galvaniseringbedrijf" en laat hem in een chroombad gooien.
De meeste gatenzagen zijn alleen geschikt voor hout! En dan moet je ook een boormachine hebben, dus ...
They said it couldn't happen here.... And it didn't
Verwijderd
Dit is dus pertinent niet waar!!! Die boormachine heb je wel nodig maar er zijn plenty gatzagen te krijgen die uitermate geschikt zijn voor metaal. Je gelooft het niet maar er loopt momenteel zelfs een inkoopaktie op dit forum!!Op donderdag 21 maart 2002 10:42 schreef 4-legged-bird het volgende:
De meeste gatenzagen zijn alleen geschikt voor hout! En dan moet je ook een boormachine hebben, dus ...
[topic=439083/1/25]
Ga naar een metaalbewerkingsbedrijf, die hebben materiaal zat. Loop daar naar binnen, en vraag aan de baas of een van de medewerkers met een boormachine (voor t geval dat je niet weet waarmee je da gat moet boren
)(Of een decoupeerzaag uiteraard. Wel minder kans dat ze die een hebben, maar dan frezen ze t er wel uit) da gat wil maken.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
de praxis wil het ook wel vaak doen hoor... wandel je ff naar binnen en vraag of ze ff een gaatje kunnen maken... is normaal geen probleem...
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
Huur gewoon een boormachine en een decoupeerzaag bij Gamma/Karwei, is per uur, dus je kan het net zo duur maken als je zelf wil....
Elk metaalbewerkingsbrdijf ramt zo een gat in je kast. Maar als je het aan de techneuten van de Gamma wil overlaten.......
Een gatenzaag voor metaal koop je zo ongeveer vanf 30~40 Euro ij een bouwmarkt
Verwijderd
Hallo, zijn wij casemodders of niet??
Dat doe je toch zeker zelf, en voor een kleine 30 euro heb je een gatzaaghouder inclusief een proffesionele 76 mm gatzaag. Daar kun je je voorlopig flink mee uitleven en de resultaten zijn perfect.
[topic=439083/1/25]
Dat doe je toch zeker zelf, en voor een kleine 30 euro heb je een gatzaaghouder inclusief een proffesionele 76 mm gatzaag. Daar kun je je voorlopig flink mee uitleven en de resultaten zijn perfect.
[topic=439083/1/25]
Dat moet je niet laten zagen, maar ponsen! Kan met een hand pons, elk beetje metaal bedrijf heeft ze!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
en de voordelen hiervan zijnOp donderdag 21 maart 2002 21:27 schreef Bart_Banaan het volgende:
Dat moet je niet laten zagen, maar ponsen! Kan met een hand pons, elk beetje metaal bedrijf heeft ze!!
Ik ga toch maar eens nadenken over het kopen van een gatenzaag. Is opzich wel cool om te kunnen zeggen dat je het allemaal zelf hebt gedaan. (en mijn loon is net binnen
)
* Nnoitra leent ff de dremel van de buurman... 
Heb wel zelf zo'n pakje (slijp?) hulpstukjes aangeschaft..
Maja, die 7 overleef ik ook wel
Heb wel zelf zo'n pakje (slijp?) hulpstukjes aangeschaft..
Maja, die 7 overleef ik ook wel
Sarcasm is my superpower! What's yours?
de nieuwe fan in het zijpaneel van mijn pc scheelt in ieder geval al :-) (dat gat zat er standaard in
Mol (inplaats van mod) nie te veel kasten, want dan wordt t wel erg duurOp donderdag 21 maart 2002 13:59 schreef X101X het volgende:
Huur gewoon een boormachine en een decoupeerzaag bij Gamma/Karwei, is per uur, dus je kan het net zo duur maken als je zelf wil....
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
Is dat zo'n ding als "The Nibbler" van www.directron.com , dat kleine vierkantjes metaal "bijt"sOp donderdag 21 maart 2002 21:27 schreef Bart_Banaan het volgende:
Pagina: 1