Ja je weet het niet
Sorry ben een n00b in php. heb al een soort script werken maar deze is een wel iets netere versie daarvan. thanks for helping
Ja je weet het niet
Je kunt het client-based aanpassen, d.m.v. Javascript. Je ziet wel eens van die formpjes die zodra je een veld invult een vinkje voor het veld plaatsen (zodat je weet dat het goed is).
Maar je moet dan alsnog server-based (php, asp) de boel controleren. Zelf gebruik ik hier altijd één manier voor, zodat ik altijd mijn code kan hergebruiken.
Je kunt zelfs een soort form-classe maken, die alle intelligentie bevat. Maar dat is al weer een stapje verder
Maar je moet dan alsnog server-based (php, asp) de boel controleren. Zelf gebruik ik hier altijd één manier voor, zodat ik altijd mijn code kan hergebruiken.
Je kunt zelfs een soort form-classe maken, die alle intelligentie bevat. Maar dat is al weer een stapje verder
Kun jij mij aub zo'n voorbeeld opsturen. Ik wil graag uit de hand daarvan leren hoe ik dat kan uitvoeren.
Ja je weet het niet
geen scritrequests. jammer, maar dit is ZO simpel... dat moet je wel uit een willekeurige tutorial kunnen halen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()