[RC5] Vergelijking client Mac OS - Mac OS X

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Heeft er iemand een vergelijkingstabel ergens of heeft er iemand al getest welke van de 2 die sneller is dan de andere ?

Heb hier zo het gevoel dat m'n Mac Os X client niet vooruit te branden is.

Kan het moeilijk zelf testen want ik moet constant voortwerken en switch dus constant ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
aangezien MAC OS X een sneller is dan Mac OS en beter gemaakt is voor de g4 lijkt me dat OS X het gaat winnen van OS 8.* of 9.*

• CBA

CBA

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 10:09 schreef PowerCow het volgende:
aangezien MAC OS X een sneller is dan Mac OS en beter gemaakt is voor de g4 lijkt me dat OS X het gaat winnen van OS 8.* of 9.*
Hmm, ja misschien ligt het daar wel aan, hier op 't werk test ik Mac Os X op een G3.

Als ik es tijd heb ga ik het es thuis op m'n G4 testen.

Verwijderd

Als de koe sneller moet dan moet je de OSx versie eens alleen in console mode laten lopen.
Je koe graast dan gegarandeerd sneller.

Verwijderd

Als je'm op een G4 gaat draaien, zorg dan ook dat ie de goede core pakt. Ik had het hier voor op een G4 : niet vooruit te krijgen dat ding, rond de 700-800 kkeys/s tot max 1 Mkeys/s idle voor een G4 733... Pas na 2 weken (!) viel het me op dat ie auto de verkeerde core pakt. Heb 'm manueel veranderd naar de altivec en nu doet ie vrolijk 7 Mkeys/s :)

• CBA

CBA

Topicstarter
Hmm thnx, deze moet ik onthouden, maar altivec core zit er pas in bij de G4's van de versie na de G4-450 denk ik, en ik heb een G4-400 die ongeveer 1000 stats units haalt op een dagje met os 9.2.2

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Op vrijdag 22 maart 2002 12:15 schreef CBA het volgende:
Hmm thnx, deze moet ik onthouden, maar altivec core zit er pas in bij de G4's van de versie na de G4-450 denk ik, en ik heb een G4-400 die ongeveer 1000 stats units haalt op een dagje met os 9.2.2
Dat klopt die 1k wu's want hij zal er volgens de speedpage van TA er 1120 doen.
Pagina: 1