Nee niet meteen naar harde waren oid. Ik vroeg me af of er niet een markt zou zijn voor prog-plankjes. Dus toetsenborden met een knop erop om bijvoorbeeld standaard een while-loopje in te voegen, of een for loopje. Dit scheelt een hoop typewerk en ik denk eigenlijk wel dat het goed zal verkopen. Of is er al zoiets? Oja, en natuurlijk een knop om je koffie-automaat aan te zetten....
Hmm zie er niet echt bijzonder veel nut in eigenlijk..
heb je toch in zeeer korte tijd staan lijkt me? En je moet de voorwaarden van de lus dan toch ook nog invullen? Lijkt me dan eigenlijk alleen maar meer werk..
En als ik veel van die lusjes neer moet zetten doe 'k gewoon ctrl c & ctrl v
Dus nee, ik zie daar niet echt een grote markt voor.. maar wie weet ben ik de enige die er zo over denkt
code:
1
2
| while(){
} |
heb je toch in zeeer korte tijd staan lijkt me? En je moet de voorwaarden van de lus dan toch ook nog invullen? Lijkt me dan eigenlijk alleen maar meer werk..
En als ik veel van die lusjes neer moet zetten doe 'k gewoon ctrl c & ctrl v
Verwijderd
Denk het ook niet. Ik heb dagelijks verschillende soorten syntax if's, while's en andere shit nodig.
Het idee is cewl, maar je zou per taal (?) een appart toestenbord moeten hebben...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Dit:
for(i=1 ; i<=10 ; i++) {
}
of dit:
For i = 1 To 10
i = i + 1
Next |
Het idee is cewl, maar je zou per taal (?) een appart toestenbord moeten hebben...
Ik denk dat je hiervoor bij je IDE moet zijn.. Er zijn zoveel toetsen combinaties en lang niet alle zijn gebruikt.. Ik denk niet dat er extra toetsen nodig zijn hoor 
Handige functie: in 1 keer commentaar maken van geselecteerde code (En omgekeert)
Handige functie: in 1 keer commentaar maken van geselecteerde code (En omgekeert)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Zoiets is er al, maar dan natuurlijk in je favoriete editor. Een beetje editor stelt je in staat om macros of iets dergelijks te definieren die dit soort dingen snel voor je doen. Zelf gebruik ik Jext nogal veel. Iets als wh[Esc} levert dan meteeenOp donderdag 21 maart 2002 09:46 schreef /dev/null het volgende:
Dus toetsenborden met een knop erop om bijvoorbeeld standaard een while-loopje in te voegen, of een for loopje. Dit scheelt een hoop typewerk en ik denk eigenlijk wel dat het goed zal verkopen. Of is er al zoiets?
code:
1
2
| while() {
} |
Bovendien heb ik zoiets liever in software zitten dan in hardware, puur vanwege de flexibiliteit.
With the light in our eyes, it's hard to see.
Hoor ik daar HomeSite?Op donderdag 21 maart 2002 10:26 schreef Janoz het volgende:
O nee, die heeft geen spellingscontrole!
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Dat kan (MSV)C++ al zelf.Op donderdag 21 maart 2002 10:25 schreef nxt het volgende:
dan zou ie ook zelf moeten uitvinden hoeveel ie wordt geacht in te springen bij geneste dingen e.d.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Pagina: 1