Tv-In Stekker probleem

Pagina: 1
Acties:

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
(Ja ik heb de serach gebruik en de sticky topics gelezen)
Die gingen allemaal over TV-Out.
Nou heb ik de MSI GeForce2Ti-VX ViVO dus met TV-In/TV-Out.

Ik heb persoonlijk geen tv toto me beschikking alleen een oude videorecorder. Op mijn vid kaart zit nl geen tuner om de signalen te splitsen. Dus wilde ik kabel -> recorder -> tv-in (pc).
Goed idee toch?
Maar mijn stekkers komen niet uit!
Ik heb dus:

TV-Out:
- Composiet
- S-video
TV-In:
- Composiet
- S-video

Op me VCR zitten:
- SCART
en wat audio plugjes. Maar geen :'( s-video/composiet pluggen. Ik heb een verloopstekkertje erbij gekregen (s-video -> composiet (of andersom)).

** De TV-In is niet geinstalleerd maar dat doe ik wel als ik me stekkers goed heb :)
Ik geef niet om videos kijken maar WEL TV kijken via de vcr.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

In [topic=312254/1/50] kan je ook info vinden over een SCART converter, die je zowel voor input als output kan gebruiken. Als je die gebruikt vanaf je video (en op output zet), kan je een composietkabeltje leggen tussen je video en pc en dat zou moeten werken. :)

Verwijderd

Volgens mij moet je een scart naar composite convertertje hebben.

Die kun je zelf ook maken, een kwestie van even wat draadjes doorverbinden. Zoek maar een schema op inet, als je er niet uitkomt, wil ik ook wel even voor je zoeken.

[lees je post nog eens na, en bekijk of alle zinnen een beetje ok lopen]

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:00

almightyarjen

When does the hurting stop?

Zelf convertertje maken kan. Hoop gezeik en de kwaliteit wordt er ook niet beter op. Ga naar de plaatselijke elekstore en koop zo'n converter. Heb ik ook. Aan de ene kant SCART, aan de andere kant composite en audio L en R. Je kan-um zelfs nog schakelen tussen in en out... :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube