is het mogelijk om je naam te (laten) veranderen zonder een nieuwe account te openen?
[topic=395962/1/50]
Who is John Galt?
Hoe kan ik trouwens zien of een 'nieuwe' naam nog vrij is ??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zoeken op gebruikersnaam... Geeft hij als resultaat een wit leeg scherm dan is hij waarschijnlijk nog vrij
http://hawvie.deviantart.com/
Zelf zoeken, als je dan niets vind kan je een SU'tje openen. Maar aangezien de search maar 60 dagen terugzoekt kan je niet alles vinden, dat kunnen alleen de mods doen. Dus ook al vind jij niets, zegt nog niet dat het account per definitie niet bestaat of als inactive beschouwd kan worden.Op donderdag 21 maart 2002 09:42 schreef ZeRoC00L het volgende:
Hoe kan ik trouwens zien of een 'nieuwe' naam nog vrij is ??
Door Grrrrrene ( HGA General Chat) - dinsdag 29 januari 2002 22:27
Een nickname is inactive zodra er 6 mnd niet of nauwelijks (1 a 2 posts) mee gereageerd is. In deze situatie wordt dus uitgegaan van een nickname met veel posts, dus geen vrijwel ongebruikte nick.
Een nickname wordt ook inactive als hij pas 1 maand oud is en nog nooit gebruikt is. Dus een nick die pas 1 maand bestaat en op 0 posts staat.
Bij het eerste geval wordt er dus uitgegaan van een oude nick met een aantal posts, de 2e is een pas geregde nick die nog niet gebruikt is.
Hoe zit het eigenlijk met gebande nicks? 
[/lastig mode]
[/lastig mode]
Professioneel Hyves-weigeraar
die kunnen we omzetten naar inactief, en dan heten ze user|IA ofzo en dan kan die nick gebruikt worden.Op donderdag 21 maart 2002 11:06 schreef Wouter Tinus het volgende:
[/lastig mode]
Tenzij het een user als bansheeboy is, dan zit er een te negatieve nasmaak aan en mag het niet
Kortom: hangt af waarom de user geband is
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En als iemand heeeeeel graag een niet inactieve of gebande nick wil?Op donderdag 21 maart 2002 11:06 schreef Wouter Tinus het volgende:
[/lastig mode]
Ik denk dat die Mark wel zwicht voor een gepaste financiele bijdrageOp donderdag 21 maart 2002 11:32 schreef obsidian het volgende:
[..]
En als iemand heeeeeel graag een niet inactieve of gebande nick wil?
Who is John Galt?
Gepast? Mmmm, wat zou hij gepast vinden?Op donderdag 21 maart 2002 11:37 schreef justmental het volgende:
[..]
Ik denk dat die Mark wel zwicht voor een gepaste financiele bijdrage
Waah, ik wil BansheeBoy SE heten, of hoe hij ook heette!Op donderdag 21 maart 2002 11:26 schreef JvS het volgende:
[..]
die kunnen we omzetten naar inactief, en dan heten ze user|IA ofzo en dan kan die nick gebruikt worden.
Tenzij het een user als bansheeboy is, dan zit er een te negatieve nasmaak aan en mag het niet.
Kortom: hangt af waarom de user geband is.
Oh, leuke discussies via mail waren dat met hem zeg
(ik had de eer om een mailtje te sturen voor z'n ban op z'n SE account)
BansheeBoy TE is vast nog wel vrij Morgoth!
vertel 'nsOp donderdag 21 maart 2002 11:26 schreef JvS het volgende:
bansheeboy
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Wat heb je ervoor over?Op donderdag 21 maart 2002 12:50 schreef SWINX het volgende:
[..]
vertel 'ns
En (ook niet onbelangrijk), hoeveel tijd heb je overOp vrijdag 22 maart 2002 08:57 schreef obsidian het volgende:
Wat heb je ervoor over?
Ook ja.Op vrijdag 22 maart 2002 09:03 schreef IceStorm het volgende:
[..]
En (ook niet onbelangrijk), hoeveel tijd heb je over?
Misschien even de Nickchange regels lezen.Sennazz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:14:
Mag ik name change naar Nudz
[ Voor 6% gewijzigd door Koozza op 06-08-2019 13:28 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.