Toon posts:

ADSL en Cistron?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft hier ervaring mee?
Qua snelheid en onlinegamen
plaats Delft.Uiteraard bied dit bedrijf ook op andere plaatsen adsl aan. Deze ervaringen wil ik ook graag lezen.Er moeten mensen zijn die van dit bedijf ADSL hebben.

Verwijderd

Jah... Ze maken wel mooie beloftes, maar ik heb ook nog niemand gezien met zo'n Cistron ADSL aansluiting... :(

Verwijderd

IDD ik ga ook niet op cistron wachten, het duurt mij te lang en aangezien mxstream wel leverbaar is is de keuze niet moeilijk

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Cistron = vertraging :( Ze hebben mij al 3x een brief gestuurd dat ik langer moest wachten :(

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 21:30 schreef ---X2--- het volgende:
Jah... Ze maken wel mooie beloftes, maar ik heb ook nog niemand gezien met zo'n Cistron ADSL aansluiting... :([/quote]ZoŽn 500 TEVREDEN gebruikers zijn er al minimaal online, meer dan een half jaar geleden heeft er op tweakers.net al een uitgebreide review gestaan over ADSL in het algemeen en Cistron + MXStream in het bijzonder.

Verwijderd

Ja ok, maar waar zitten die gebruikers? MxStream is op veel meer plaatsen verkrijgbaar en ik ga echt niet op Cistron wachten hier... :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:43

Boss

+1 Overgewaardeerd

Maar, hier in Delft hebben ze problemen met de KPN, die inmiddels al naar de Opta zijn gestuurd.
Voorlopig MAG kpn mxstream niet eens aanbieden in Delft (centrum), omdat ze dan Cistron ook eerst toegang moeten geven tot die centrale.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Dus niemand heeft ervaring met cistron?
Ik dacht namelijk dat ze het op sommige plaatsen al konden aanbieden.
En van die 500 mensen zien we niks, qua ervaring. Aan zo'n vergelijking met KPN en Cistron heb ik namelijk niks. Ik wil de mening zien van de gebruikers.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
http://www.jhps.net/adsl en ff die review op t.net lezen waar rosink het over heeft, dat ZIJN gebruikerservaringen.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Wij hebben hier ADSL van Cistron in de Toko, en zijn er dik tevreden over.
(25Kv gebouw in Rotterdam)
Het betreft officieel nog steeds een pilot abonnement waardoor de spec's nog niet precies vaststaan.
Tis lekker snel, veeeel goedkoper dan MXstream en je krijgt veel meer bandbreedte, namelijk het maximum wat de lijn theoretisch aankan.
In de praktijk haal je dat nooit maar dikke downloads doen geen pijn! :9
( redhat distro ;650 MB in 70 minuten waarbij 1,3 Mbit/sec regelmatig gehaald werd)
Heeel af en toe lijkt het wel eens of er stroop door de lijn gaat, maar dat duurt vaak maar een minuut of 5.
Heb je al op de Cistron site gekeken?

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat zo lees is ADSL wel wat anders als kabel, waar je blij mag zijn met 60kb/s en 8kb/s upload. Bedankt voor de info.
Ik ga voor ADSL nu alleen nog zorgen dat ik op de juiste lokatie kom te wonen.
Pagina: 1