[Meuktracker] Software acceptatie policy

Pagina: 1
Acties:

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-01 16:11
Even een vraagje aan de crew/newsposters,

Hanteren jullie een vaste policy bij het posten van software? Ik zie nl. bijv. een mIRC script in de meuktracker staan en vroeg me af of deze uberhaupt toegestaan zijn. Zo ja, aan wat voor criteria moeten er voldaan zijn.

Dit vraag ik een klein beetje voor mezelf, zodat ik kan bepalen of ik evt. iets zou kunnen posten.

Alvast bedankt voor jullie response.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat mIRC script was simpelweg een foutje van de redactie :).

In de meuktracker kunnen in principe alle freeware, shareware en open source programma's komen. Hieronder vallen ook gratis updates voor besturingssystemen e.d.. Qua drivers, firmware en BIOS updates kan in principe ook gewoon alles.

Praktisch kunnen we natuurlijk niet _alles_ posten, waardoor de meest gebruikte software, en updates voor de meest gebruikte hardware voorrang krijgen. Ik weet dat dat een beetje vaag is, maar ik denk dat als je naar het verleden van de meuktracker kijkt je wel een idee krijgt van wat ik bedoel :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• STING
Op donderdag 21 maart 2002 08:31 schreef Wouter Tinus het volgende:
Praktisch kunnen we natuurlijk niet _alles_ posten, waardoor de meest gebruikte software, en updates voor de meest gebruikte hardware voorrang krijgen. Ik weet dat dat een beetje vaag is, maar ik denk dat als je naar het verleden van de meuktracker kijkt je wel een idee krijgt van wat ik bedoel :).
Nee ik snap het wel, het is de bedoeling dat alleen de software gepost wordt, waarvan jullie denken dat een groot gedeelte van de bezoekers het gebruiken of geinteresserd in is.

Dus een mIRC script zou in principe wel gepost kunnen worden, mits het door heel veel mensen gebruikt wordt. (en dat ook algemeen bekend is)

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Als mIRC scripts gaat toevoegen aan de meuktracker kan je net zo goed ook alle Themes voor Windows etc. gaan posten.

Wat dus niet de bedoeling is.

• STING
Op donderdag 21 maart 2002 09:12 schreef PluueeR het volgende:
Als mIRC scripts gaat toevoegen aan de meuktracker kan je net zo goed ook alle Themes voor Windows etc. gaan posten.

Wat dus niet de bedoeling is.
Ja, maar ik denk niet dat er 1 bepaald theme is die door een groot aantal bezoekers gebruikt wordt. :)
Daarom zei ik ook, mits als het door heel veel mensen gebruikt wordt (die Tweakers.net bezoeken)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 21 maart 2002 09:20 schreef STINGnl het volgende:
Ja, maar ik denk niet dat er 1 bepaald theme is die door een groot aantal bezoekers gebruikt wordt. :)
Daarom zei ik ook, mits als het door heel veel mensen gebruikt wordt (die Tweakers.net bezoeken)
Juist :). Een Tweakers.net desktop theme zou bijvoorbeeld wel kunnen.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:33
Op donderdag 21 maart 2002 11:04 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Juist :). Een Tweakers.net desktop theme zou bijvoorbeeld wel kunnen.
Wat schuift het als ik zo'n ding maak?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 21 maart 2002 11:07 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Wat schuift het als ik zo'n ding maak?
Eeuwige roem? :+

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Had een van onze crewleden het al niet eens gedaan? Een T.net XP theme ?

Nu nog voor GTK+ en KDE :)
Pagina: 1