Toon posts:

Welke slot1-converter / koeler snel reagere !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik wil een cel 566 kopen voor mijn BH6 rev 1.0 . Maar welke convertor moet ik kopen en welke Koeler is het beste daarvoor?

Welke procerssor kan ik beter kopen een cel 566 of een cel600?

Thanks

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Ik heb zo'n converter van ASUS, die zijn echt prima !
FCPGA -> SLOT-1

Verwijderd

Koop een Celly 566 en een MSI6905 Master converter en je hebt een ideale combinatie.

Kewling : Golden Orb, Alpha/Delta combo of een Global Win kewler

Verwijderd

ASUS-S370 DL convertor voor een Celly II 566. Die is beter te overklokken dan een 600, althans meer winst uit te halen. Ikzelf gebruik een 'standaard koeler'een CoolerMaster DP5-5G11, Celly draait op 893@1,8 Volt en wordt niet warmer dan 40 graden C.
Heb net wel een zwaardere koeler besteld, wil nog meer uit de CPU persen :)

Verwijderd

ASUS-S370 DOL convertor voor een Celly II 566. Die is beter te overklokken dan een 600, althans meer winst uit te halen. Ikzelf gebruik een 'standaard koeler'een CoolerMaster DP5-5G11, Celly draait op 893@1,8 Volt en wordt niet warmer dan 40 graden C.
Heb net wel een zwaardere koeler besteld, wil nog meer uit de CPU persen :)

Oops, te snel geklikt, sorry ....

Verwijderd

Topicstarter
Thanks

Ik heb net een Cel566 en een MSI-6905 gekocht. Nu nog een koeler.

Welke is nou het beste. Die golden oRb is best wel goedkoop vergeleken met alpha/delta combo. Maar is die alpha/delta voor prijs/kwaliteit wel waard? Word het veel koeler dan een golden oRb. En past zo'n alpha/delta wel op een converter?

Verder ga ik ook nog zo'n artic silver nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Alpha/Delta op een bh6 rev 1.0. Hou ik dan wel alle dimm-sloten over ?

Verwijderd

k heb al vaker gelezen dat een Alpha eigenlijk overkill is. Ietsje minder mag dus ook. Volgens mij is een Golden Orb ook prima. Zit zelf te wachten op m'n net bestelde Little MoFoHo van 3DfxCool, gewoon voor de fun :) Mijn CII 566@893 wordt nu ook al niet warmer dan 38C.
Pagina: 1