Omaar ineens kan ik vele site's niet meer bereiken, maar sommige wel gewoon.... www.google.com, www.redhat.com zijn bijv. onbereikbaar... Meerdere mense dit probleem, zonee waar kan dit nou weer aan liggen, gisteren deed alles het nog perfect!!
Geen problemen met bovenstaande sites. Bij welke provider zit je?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Waarschijnlijk Chello, die loopt met zijn routers te fucken, daarom lag het gisteravond ook gedeeltelijk plat.
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Laat me raden : chello ?
Was ik ook al achter : hun click-clack naar Amerika ligt op z'n gat .
Die staat in London ...
Ffies wachten dan maar ?
Tweakers doet het toch nog ?
Dus ik zie het probleem niet
Was ik ook al achter : hun click-clack naar Amerika ligt op z'n gat .
Die staat in London ...
Ffies wachten dan maar ?
Tweakers doet het toch nog ?
Dus ik zie het probleem niet
Planet (ADSL) had gistermiddag ook wat problemen..
Gelukkig zit ik bij XS4ALL
Gelukkig zit ik bij XS4ALL
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Weet iemand dan toevallig nog een sms-site die WEL met chello te bereiken is, vizzavi schijnt t niet te doen
...
Nee gelukkig geen Chello, gewoon Quicknet..... Maareh vreemd is het wel dat sommige het wel doen en andere niet....
Hmmm... een tracert naar www.quicknet.nl gaat vanaf hier (Chello aansluiting) direcht van het chellonetwerk naar www.quicknet.nl . Is quicknet niet zo'n halfzusje van chello ofzo?
Hier ook last van wel irritant als je echt een op .com pagina's wilt rondhangen. Nou snel naar huis dan maar want mijn adsl verbinding zal het wel gewoon doen.
idd en chello ligt hier al een goede 9dagen te kutten
eindelijk kan ik nu weer op normale snelheid internetten
500bytes/sec is niet leuk
eindelijk kan ik nu weer op normale snelheid internetten
500bytes/sec is niet leuk
Verwijderd
Heb ook wat kleine trubbels hier.
Maar 't is voornamelijk bij websites gehost in 't buitenland merk ik. Weet niet of het er wat mee te maken heeft...
Maar 't is voornamelijk bij websites gehost in 't buitenland merk ik. Weet niet of het er wat mee te maken heeft...
Kan, vaak als ik een tracert uitvoer dan zie ik vaak dat ik een stukje op het Chello-netwerk mee-lift.Op donderdag 21 maart 2002 08:07 schreef BreadFan het volgende:
Hmmm... een tracert naar www.quicknet.nl gaat vanaf hier (Chello aansluiting) direcht van het chellonetwerk naar www.quicknet.nl . Is quicknet niet zo'n halfzusje van chello ofzo?
De time-outs die ik de laatste tijd heb met GoT hebben daar ook mee te maken.

Ik hoop dat ze het snel oplossen, ik ben geen abbonee maar heb wel last van ze.
Verwijderd
[topic=445589/1]
Ik heb dezelfde problemen, nameservers van chello liggen gedeeltelijk plat. Probeer maar es om de nameserver van XS4all in te stellen dan werkt het dus wel!
Server: ns2.xs4all.nl
Address: 194.109.9.99
Ik heb dezelfde problemen, nameservers van chello liggen gedeeltelijk plat. Probeer maar es om de nameserver van XS4all in te stellen dan werkt het dus wel!
Server: ns2.xs4all.nl
Address: 194.109.9.99
* Mary Wana Wana ook 
ik HAAT CHELLO! ik kan helaas niks anders hier hebben
ik HAAT CHELLO! ik kan helaas niks anders hier hebben
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
't lijkt alsof er heel veel plat ligt: probeer maar
http://nl.uu.net
krijg nu bijna geen enkele pagina meer geladen en lijkt dat het niet alleen aan chello ligt.
http://nl.uu.net
krijg nu bijna geen enkele pagina meer geladen en lijkt dat het niet alleen aan chello ligt.
Chello is het probleem idd Router-3 en Ebone Router 1 liggen plat, zie chello.to
Verwijderd
Dat gaat zo lastig, want die doet het ook nietOp donderdag 21 maart 2002 08:27 schreef Hielkej het volgende:
Chello is het probleem idd Router-3 en Ebone Router 1 liggen plat, zie chello.to
Di wel, maar inderdaad doen een heleboel sites het niet, GODVERDOMME!!!! Wanneer bannen ze Chello nou een keertje van het www !!??
in Ede het zelfde liedje...
www.triathlete.nl
Verwijderd
[root@vossen] root$ nslookup www.chello.to.
Server: ns.xs4all.nl
Address: 194.109.6.66
Name: www.chello.to
Served by:
- ns.knoware.nl
195.64.32.3
chello.to
- ns.flevoland.to
213.169.205.130
chello.to
- ns.chello.to
213.169.205.130
chello.to
Server: ns.xs4all.nl
Address: 194.109.6.66
Name: www.chello.to
Served by:
- ns.knoware.nl
195.64.32.3
chello.to
- ns.flevoland.to
213.169.205.130
chello.to
- ns.chello.to
213.169.205.130
chello.to
Verwijderd
Nou ik had gisteravond met quicknet, helemaan nergens last van, enne quicknet heeft niet echt veel met chello te maken, het was eerst van Sonera, maar is nu van Tiscali, en dat is wel een vebertering moet ik zeggenOp donderdag 21 maart 2002 08:07 schreef BreadFan het volgende:
Hier vanachter UUnet/Worldcom loopt alles nog wel. Net wel ff problemen met bv Google, maar daar kom ik nu gewoon op..
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Pagina: 1