Life goes as it goes.
wat bedoel je met 'fysieke structuur' 
Een database met 3 tabellen is wel een beetje mager, maar ik weet niet of je dat bedoelt ?
Een database met 3 tabellen is wel een beetje mager, maar ik weet niet of je dat bedoelt ?
Ik snap er zelf ook niks van dus is moeilijk uit te leggen.
Opdracht van school en ik heb 3 tabellen,zeur niet, en ik moet de fysieke sctructuur vastleggen in sql. volgens mij gata het over hoe de bestanden zich bevinden op de hd???
Opdracht van school en ik heb 3 tabellen,zeur niet, en ik moet de fysieke sctructuur vastleggen in sql. volgens mij gata het over hoe de bestanden zich bevinden op de hd???
Life goes as it goes.
uhm tja gebruik je MySQL?Op donderdag 21 maart 2002 04:05 schreef Brilson666 het volgende:
vaag tijdstip om je Database huiswerk te maken lol

(beetje off topic. maar ik wil m'n nieuwe sig ff testuh
)
(beetje off topic. maar ik wil m'n nieuwe sig ff testuh
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Ik zal niet zeuren, maar heb je al iets opgezocht over wat het verschil tussen een logische en een fysieke structuur is? Als het voor een opleiding is heb je vast wel een boek waar iets over dit onderwerp in staat.Op donderdag 21 maart 2002 04:05 schreef Brilson666 het volgende:
With the light in our eyes, it's hard to see.
Beetje weinig informatie (en die informatie is dan ook nog vaaaaaag
)
Maar misschien bedoel je de manier waarop een database programma zijn gegevens op de disk opslaat? Dus de bestandstructuren die hiervoor gebruikt worden. Als dat is wat je bedoeld kun je vast wel iets vinden op de sites van de verschillende bedrijven (Oracle, MySQL). Ze hebben vast wel een soort technische afdeling waar je antwoord op zulke vragen kunt krijgen.
Maar misschien bedoel je de manier waarop een database programma zijn gegevens op de disk opslaat? Dus de bestandstructuren die hiervoor gebruikt worden. Als dat is wat je bedoeld kun je vast wel iets vinden op de sites van de verschillende bedrijven (Oracle, MySQL). Ze hebben vast wel een soort technische afdeling waar je antwoord op zulke vragen kunt krijgen.
Weinig info.. onvriendelijk tegen mensen die reageren...
Als je er zelf niks van snapt, hoe denk je het dan aan ons duidelijk te maken? Verder zijn er regels mbt huiswerk, en daar voldoet dit topic niet aan....
Als je er zelf niks van snapt, hoe denk je het dan aan ons duidelijk te maken? Verder zijn er regels mbt huiswerk, en daar voldoet dit topic niet aan....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()