[CS] server voor 30 man

Pagina: 1
Acties:

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb een server neergezet met volgende specs:
duron600 met 256 mb op een 100 mbit lijntje. Ben erg benieuwd tot hoeveel mensen dit speelbaar blijft. Ik heb de server op maximaal 30 man ingesteld.
Als jullie willen mee helpen testen:
145.94.57.135 27015

Hopelijk zie ik jullie daar :D Enne alvast bedankt voor de medewerking. Als alles beetje speelbaar blijft, blijft die server de komende tijd wel draaien.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:16

Bloodclot

Jawier!

ik check morgen wel even :)

eerst even :Z en :z. Ik heb de hele dag grandia zitten spelen >:) dus ik moet in slaap komen op een of andere manier. Maar even goed |:( en nog meer |:( misschien kom ik dan in de Gardens of Dreams terecht :)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
600 mhz?

Ik weet niet hoe het met CS zit, maar bijvoorbeeld MOHAA is heel zwaar voor je cpu.

18 man op een P3-450 levert al een cpu-gebruik op van 60 a 70%. Als CS wat lichter is, moet 30 man net wel lukken denk ik.

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 01:47 schreef Fakir het volgende:
Ik heb een server neergezet met volgende specs:
duron600 met 256 mb op een 100 mbit lijntje. Ben erg benieuwd tot hoeveel mensen dit speelbaar blijft. Ik heb de server op maximaal 30 man ingesteld.
Als jullie willen mee helpen testen:
145.94.57.135 27015

Hopelijk zie ik jullie daar :D Enne alvast bedankt voor de medewerking. Als alles beetje speelbaar blijft, blijft die server de komende tijd wel draaien.
intern geheugen is misschien iets aan de krappe kant..anders maak je er 20 van ofzo, 32 spelers heeft nog wenig met CS (zoals het bedoeld is) te maken..

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
zeker meer geheugen nodig

March of the Eagles

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 09:18
jeb, 256MB erbij en je gaat een stuk vooruit :)

Verwijderd

30 man op een cs server?

ahahah demon heeft dat ook weleens geprobeerd.

Zelfs die snelle bakken lagte als de *****

• Fakir
Op donderdag 21 maart 2002 02:00 schreef Lister_Storm het volgende:
600 mhz?

Ik weet niet hoe het met CS zit, maar bijvoorbeeld MOHAA is heel zwaar voor je cpu.

18 man op een P3-450 levert al een cpu-gebruik op van 60 a 70%. Als CS wat lichter is, moet 30 man net wel lukken denk ik.
We hadden eerst een mohaa server draaien op een k6-3 400. En met 20 man bleef de ping mooi op 50 ms. Alleen trok het behoorlijk wat dataverkeer. 1 GB in 2 uur.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je een dedicated server hebt kunnen er best aardig wat op hoor. :)

🌞🍃

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
Hoe duur is nou een 100mbit lijn? (100mbit is meer dan 12 mb/s :P)

The devil is in the details.

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 21 maart 2002 18:22 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Hoe duur is nou een 100mbit lijn? (100mbit is meer dan 12 mb/s :P)
wil ik ook wel weten >:)

• Fakir
5 euro per maand ofzoiets.:) Oh ja enne 2800 gulden college geld :(

• buzz
Op donderdag 21 maart 2002 18:28 schreef Fakir het volgende:
5 euro per maand ofzoiets.:) Oh ja enne 2800 gulden college geld :(
hier stond een domme rekenfout

• buzz
234 euro best te doen als je bedenkt dat ik 50 euro betaal voor ADSL basic.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 14:10

Damian

Insane Obtrusion

TJah, je bak is absoluut snel genoeg, het gaat erom wat voor een bandbreedte je hebt. Die bak trekt het echt wel. CS is helemaal niet zwaar!!!

dusseh, ik kom wel kijken vandeweek, als je maar anti-cheat draait.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

waarbij ik even wil melden dat de door dribbeltje bedoeldetest poging niet lekker loopt omdat de gamesrouter van demon met 100mbit redleijk inde buurt van vol komt, er nt als in deze testbak niet al te veel geheugen in zat (toen) en en en en dat de machines NIET snel zijn. paar 500 mhz cpus erin, en HEEL VEEL servers per server. (4 games per CPU, op de meeste machines, twee maanden terug)

anti-cheat softs zijn wel extra dataverkeer en vooral extra CPU cycles...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
Op donderdag 21 maart 2002 21:52 schreef KnetterGek het volgende:
waarbij ik even wil melden dat de door dribbeltje bedoeldetest poging niet lekker loopt omdat de gamesrouter van demon met 100mbit redleijk inde buurt van vol komt, er nt als in deze testbak niet al te veel geheugen in zat (toen) en en en en dat de machines NIET snel zijn. paar 500 mhz cpus erin, en HEEL VEEL servers per server. (4 games per CPU, op de meeste machines, twee maanden terug)

anti-cheat softs zijn wel extra dataverkeer en vooral extra CPU cycles...
En nu in normaal Nederlands, want ik snap er niks van :?

The devil is in the details.

Verwijderd

dat die 30 man server traag werd omdat de bottleneck bandbreedtee was, en sowieso dat die dingen meerdere servers per CPU draaien en dat dus de opmerking "zelfs de snelle bakken van demon trekken het niet" een beetje...

incorrect is.

btw het ís normaal nederlands...

• Fakir
ik draai csguard erbij, dat lijkt niet zo intensief

Verwijderd

hmmmm ik heb de server ff getest. naja zeg had wel een betere ping verwacht dan een 60 ms. maarja andere woorden 100mbit lijntje beetje bull verhaal eerder een 56 k :p

mijn @home draait een betere dan dat :P

sorry moest dit ff kwijt

• Fakir
dat is mooi voor je dat je @home goed draait, maar het verschilt nogal he, ik heb mensen met chello die 17 ms hebben en anderen met mxstream met 60. Dus ook erg provider en tijdstip afhankelijk.

Verwijderd

emz lieve schat mijn ping is in andere servers 30 - 40 ms

• Fakir
Er zijn vele wegen die naar rome leiden, dat je doorgaans goede connecties hebt, betekent niet dat ze overal naartoe goed zijn. Dat jij uitspraken kan doen over een andere verbinding gebaseerd op die van jou is erg naief. Maar goed ik heb geen zin in een discussie. Laten we het erop houden dat ik heel blij ben met mijn (in jouw ogen) 56k verbinding en dat jij tevreden bent met je @home verbindingtje.

My 2 cents, no flamez intended.
Pagina: 1