• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Als de geweldige kluns die ik ben heb ik een tijdje terug m'n AGFA CL20 digicam laten vallen op het stationsplein.

Het beestje was er niet zo blij mee- sindsdien doet het helemaal niets. Ik heb voorzover m'n kennis reikt de volgende diag kunnen doen:

- batterijen=OK, draaien nu in m'n Logitech Cordless Optical
- CF card=OK, wil de laatste pics nog afgeven op m'n laptop

Verder weet ik weinig van die dingen, maar ben ik bereid hier de nodige speurwerk aan te verrichten- kapotte camera heb ik al, een beetje knutselen met de kans op reparatie is mooi meegenomen.

Heeft iemand tips :?

Oslik blyat! Oslik!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Trap na 36u :9

Oslik blyat! Oslik!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Openschroeven en kijken of er geen printen gebroken zijn ok aansluitingen defect.

Bij printbreuken moet je érg handig zijn om het te fixen.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:03

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Naar een foto/computer/electronicazaak en vragen wat je moet doen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Alles doormeten of er geen 'kabelbreuk' aanwezig is, dit uiteraard na openschroeven. Zoals is het draadje vanaf de batterijen naar de printplaat nog goed, anders kun je wel werkende batterijen erin doen maar kan de camera er geen stroom van krijgen. etc. etc. totdat je een kapot circuit tegenkomt.

Veel eraan vernielen kun je toch niet, en door een vakman het laten repareren zal gezien de aanschafprijs van de camera waarschijnlijk hoger zijn.

Veel succes, ik ben er ook geen ster in, laat dat aan mijn broer over, die is expert in dat soort zaken.