I-DRIVE & dergelijke varianten....

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02
Ik mag van school een soort account voor klas tegelijk, een plaats online waar iedereen zijn zooi op kwijt kan enzo... desnoods met password en login en alles erbij.... (een soort intranet)

de vraag is: wat is hier de beste plaats voor? (liefste gratis, of anders goedkoop ;) school doet zuinig, terwijl ze wel 200 pc's neerplanten dit jaar.... ;) )

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik kan de hele week idrive al niet binnen komen dus dat is een afrader

Verwijderd

----> www.myspace.com ---- 300 meg
----> www.driveway.com ---- 25 meg erg betrouwbaar
----> www.xdrive.com --- 25 meg werkt lekker met download.com (je kan de files bij download.com heeeel snel direct naar je xdrive account kopieëren!), verder is xdrive vaak down

• Nietzman
En die myspace... is die nog een beetje snel?

Verwijderd

Myspace kun je met een truukje lekker GetRight laten gebruiken :)

• Nietzman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 11:19 schreef HlpDsK het volgende:
Myspace kun je met een truukje lekker GetRight laten gebruiken :)[/quote]VERTELVERTELVERTEL!!!!

Verwijderd

en er is een .reg bestand, die ik weer ff moet opzoeken ;), waarmee je bij I-drive ipv 2 downloads tegelijk 20 tegelijkertijd kan doen :):):) en nog meer 'verbeterde' features

Verwijderd

Jah, load 'm ff up en post de link dan ff hier... Thnx!

Verwijderd

ja inderdaad!!!!!!!!!!1

Verwijderd

www.freediskspace.com

En dan heb je ook nog www.zden.com, maar die zijn geloof ik nog niet begonnen. En ik weet ook niet echt meer wat het ook al weer inhoudt...Kijk maar eens, is nl. wel 500 Meg wat ze bieden....
Pagina: 1