• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zie hier waarom ik deze wil gaan kopen *D

Maar ik was vandaag bij KPN (ja ik weet het ;)) en die zeiden dat bij de T68m de GPRS niet goed werkte. Weet iemand wat hiervan waar is (ik vertrouw die gasten voor geen meter) en of dit probleem zich dan ook afspeelt op de T68i?

En waar kan ik hem allemaal kopen? Heb um nu alleen bij www.belcompany.nl gezien, maar volgens mij zijn die behoorlijk duur...

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Je moet misschien effies gaan rondkijken bij online winkels
- Easymobiel - Alle Online Telecomwinkels in Nederland
- http://gsmshops.pagina.nl/

Hij is inderdaad niet goedkoop, verder heeft de T68i iets meer functies, maar of de GPRS beter is weet ik niet.

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• doubleduh
  • Niet online
die site van easymobiel werkt niet, ik krijg bij alle links alleen maar:
Oeps!

De pagina waarnaar je naartoe wilde bestaat niet.
Klik hier om terug te gaan
Wij zijn geinformeerd over deze error en we zullen er zo snel mogelijk naar kijken.
maar ik was idd al bij die van pagina.nl geweest en ik heb al behoorlijk wat shops afgezocht maar tot nu toe is belcompany volgens mij de enige... en die t68i is duur ja, maar bij belcompany is de t68 (i en m) €605, terwijl ik de t68m in andere (web)shops al voor €80 minder heb gezien...

• doubleduh
  • Niet online
hmm bij belstore.nl staat ie al voor €569. het gaat al de goeie kant op :)

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 00:57 schreef doubleduh het volgende:Maar ik was vandaag bij KPN (ja ik weet het ;)) en die zeiden dat bij de T68m de GPRS niet goed werkte. Weet iemand wat hiervan waar is (ik vertrouw die gasten voor geen meter) en of dit probleem zich dan ook afspeelt op de T68i?
D'r klopt geen fuck van. Volgens kpn werkt gprs alleen maar op een handje vol motorola telefoontjes, complete onzin. Gprs werkt best op de T68i en T68m.

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 10:07 schreef dombie-dom het volgende:Hij is inderdaad niet goedkoop, verder heeft de T68i iets meer functies, maar of de GPRS beter is weet ik niet.
Voor de T68m komt een software upgrade (of is hij er al?) waarmee hij zowat dezelfde functies heeft. De T68i heeft wel een groter geheugen voor voice memo.

• doubleduh
  • Niet online
nog ff een vraag... wat voor spellen zitten erbij? Ik heb wel een lijstje gevonden, maar wat het allemaal is?

Arimona, ContraryErix, Four Piles, Naval Fleet, North Territory, Q, Yukon Struggle.

iemand ideeen? :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op donderdag 21 maart 2002 17:05 schreef doubleduh het volgende:
hmm bij belstore.nl staat ie al voor €569. het gaat al de goeie kant op :)
ik vind dat veel te veel geld voor een telefoontje...

voor dat geld heb je ook een iPod met 10 Gb. -> makkelijke keus :)

telefoon mag los niet duurder zijn dan 250 euro heb ik tegen mezelf gezegd...en daarom loop ik nu met een Alcatel 511 van 219 euro :)

heeft alles wat ik nodig heb, is superklein (9,5 cm en 70 gram ofzo), batterij gaat bijna een week mee (elke dag 20-30 min bellen) en niet iedereen loopt ermee :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• doubleduh
  • Niet online
ja het is best duur, maar het probleem met 'goedkope' telfoons is (vind ik) dat je er zo snel genoeg van krijgt en dan weer een nieuwe koopt zodat het alsnog duur wordt...

ik denk dat deze iets langer meegaat dan die 3330 die ik nu 10 maanden heb...

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 11:52

Rob_de_Rechter

Dixeram

Op donderdag 21 maart 2002 23:33 schreef doubleduh het volgende:
ja het is best duur, maar het probleem met 'goedkope' telfoons is (vind ik) dat je er zo snel genoeg van krijgt en dan weer een nieuwe koopt zodat het alsnog duur wordt...

ik denk dat deze iets langer meegaat dan die 3330 die ik nu 10 maanden heb...
Helaas... de naïeviteit der onwetenden ;)

Ook met een T68i heb je na 10 maandjes... hmmm... nieuw??? :)
Zo gaat dat met sommige mensen (zoals ik) en mobiele telefoons (en PDA's en computers, MD-spelers, Digicams etc.)
wij houden nu eenmaal van nieuw. En 10 maanden oud is niet nieuw :+

Wel gave telefoon trouwens. Succes ermee ;)

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 17:32 schreef middelkoop het volgende: De T68i heeft wel een groter geheugen voor voice memo.
Herstel, de T68i en T68m hebben evenveel geheugen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op donderdag 21 maart 2002 23:41 schreef Rob_de_Rechter het volgende:

[..]

Helaas... de naïeviteit der onwetenden ;)

Ook met een T68i heb je na 10 maandjes... hmmm... nieuw??? :)
Zo gaat dat met sommige mensen (zoals ik) en mobiele telefoons (en PDA's en computers, MD-spelers, Digicams etc.)
wij houden nu eenmaal van nieuw. En 10 maanden oud is niet nieuw :+

Wel gave telefoon trouwens. Succes ermee ;)
Bij mij gaat het niet om 'nieuw' maar om 'beter'. Vroeger keek ik voordat ik iets kocht eerst naar de prijs, en dan naar de specificaties. Tegenwoordig is het andersom. Ik ben erachter gekomen dat miskopen zo veel geld kosten, dat het dus beter is om meteen te kopen wat je echt wilt. En op die dingen zal ik dus minder snel zijn uitgekeken.
Voordeel van miskopen doen is dat er in de tijd dat je erachter komt dat het een miskoop was, nieuwe producten uitkomen. :9

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• doubleduh
  • Niet online
nog een vraag...

is het t9 woordenboek in het nederlands?

Verwijderd

Ik zou het geld er niet aan uit geven... vindt (zoals ik wel eens eerder heb gezegd) de kleur van de foon erg tegenvallen (in de winkel gezien). Het blauw is niet blauw en het wit is smettelijk. En je betaalt alleen maar een hoop extra voor het kleurenschermpje en de joystick. Dus mijn inziens alleen kopen als je hele dikke portemonnee heb.

• doubleduh
  • Niet online
Ik vind hem er wel goed uitzien (in het echt ook ja), en er zitten nog veel meer features op die ik op niet veel andere telefoons heb gezien en nou (met een 3330) nog niet heb, zoals:

GPRS/WAP2.0/POP3-Email
Bluetooth/IR
Tripleband (voor iemand het vraagt: ja!)
Ingebouwd modem
MMS
Agenda/to-do list

dus dit lijkt mij wel leuk om te hebben... :)

maar weet er nou iemand of de T9 ook in het Nederlands is?

Verwijderd

zal toch wel? :? Beetje lullig om de foon hier uit te brengen zonder fatsoenlijk nederlands woordenboek.

• doubleduh
  • Niet online
ik denk het haast ook wel, alleen ik wil het ff zeker weten...

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 16:19
Ik weet niet precies wat T9 is, maar ik ervaarde wel, dat wanneer ik wat intoets, hij uit zich zelf er wat van maakt, best irritant.

Moet er nog even aan wennen.
Prachtig toestel verders.

Persoonlijk gebruik ik hem veel als wekker (1x instellen en daarna kun je aangeven of je hem de hele week op die tijd wilt af laten gaan)- WAP voor Mail en nuttige diensten - SMS voor tijd verdrijf 'tijdens werk' uiteraard :)

En het allerbelangerijkste --> het bellen zelf :)

Beste toestel tot nu toe, nu wachten op de UMTS toestelen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• doubleduh
  • Niet online
T9 is best handig, dan raadt ie zelf het woord wat je aan het typen bent, je hoeft alle letters dus maar 1x in te douwen, scheelt enorm veel bij woorden zoals 'GPRS'. als je bijvoorbeeld '4777' intypt maakt ie er GPRS van als het goed is, anders kan je met * (in nokia's iig) door de gevonden woorden browsen :)

gaat een stuk sneller dan '47 wacht 777 wacht 7777'

volgens mij kan je de taal van T9 vinden als je de option-knop indouwt als je een SMS aan het typen bent, er komt dan zo'n menuutje waar language in staat (alleen in de emulator werkt dat niet).

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Oude Ericssons hebbeon ook al Nederlandse T9, dus waarom zouden ze op hun laatste telefoon geen T9 gebruiken.
Dus het is bijna 100% zeker dat de T68i T9 heeft.

• doubleduh
  • Niet online
ok.

ik dacht dat de t68's de eerste ericssons waren met T9, maar das dus niet zo...

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 22:57

koornee

3!

Op dinsdag 26 maart 2002 21:16 schreef doubleduh het volgende:
anders kan je met * (in nokia's iig) door de gevonden woorden browsen :)

gaat een stuk sneller dan '47 wacht 777 wacht 7777'
of in dit geval met het joystikkie.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• I_am_akira
  • Laatst online: 03-02 08:29
Ik heb die t68i, maar moet zeggen dat die tot nu toe kut is
terug gestuurd omdat als ik op verbindingoptie klikte hij bleef hangen zelfde met wap of als ik een sms kreeg
dacht dat het aan de firmware lag 2 x op verschillende plaatsen laten updaten in nederland heeft veel tijd gekost..

maarja kreeg hem toch gratis.

dus..

ik heb wel geduld

• Z___Z
  • Niet online
Hmmz ik heb nog nooit last van vastlopers gehad :P
Welke firmware zat er op dan? Bij mij R2A0014
kan je zien in het service menu
>*<<*<*
< = rechts met joystick
* = spreekt voor zich :)

• I_am_akira
  • Laatst online: 03-02 08:29
hihi ik kom wel ind at menu maar als ik dan software version opvraag , dan crasht die al :)

maargoed zit nu even zonder..

mischien zon camera kopen, lijkt me wel grappig

Verwijderd

www.gsmweb.nl

Is volgens mij nog altijd de goedkoopste online GSM verkoper

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op woensdag 17 april 2002 13:37 schreef -KOD- het volgende:
www.gsmweb.nl

Is volgens mij nog altijd de goedkoopste online GSM verkoper
Dan zou ik eens bij telecom.nu kijken. Voor losse toestellen vooral is het de goedkoopste die ik ben tegengekomen. Ook met mijn abbonnement destijds was ik daar het voordeligst uit.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 13:53 schreef Razorfist het volgende:

[..]

Dan zou ik eens bij telecom.nu kijken. Voor losse toestellen vooral is het de goedkoopste die ik ben tegengekomen. Ook met mijn abbonnement destijds was ik daar het voordeligst uit.
Yub ze zijn nu weer goedkoper geworden ik zie 't

Maar GSMweb Ga ik dus Telfort Clarity 360 12mnd aanschaffen:

Gratis S45, Gratis SpeedSound Carkit (duur ding), 3 maanden 15MB GRS ipv 1MB, 2mnd gratis abonnement, Gratis Aansluitkosten

daar kunnen ze niet tegenop :)
Pagina: 1