Verwijderd
Ik vindt hem dus ook echt vet.
Beter dan die paarse versie van Nintendo zelf.
En hier kan je tenminste ook nog DVD's op afspelen, wat dus met de Nintendo GameCube niet mogelijk is.
Beter dan die paarse versie van Nintendo zelf.
En hier kan je tenminste ook nog DVD's op afspelen, wat dus met de Nintendo GameCube niet mogelijk is.
Woei is dat een Panasonic mod van de NGC of een compleet nieuwe bak?Op donderdag 21 maart 2002 00:32 schreef Hitpoint het volgende:
Weet iemand of de Panasonic Game Cube ook nog voor Europa wordt gereleased?
![]()
[afbeelding]
Ziet er "wel leuk" maar dat is het dan ook.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
is gewoon slimme marketing van Big N en panasonic
de GC voor de jongere gamers en mensen met kleine beurs
de Panasonic voor mensen die willen gamen en DVD's willen kijken
de GC voor de jongere gamers en mensen met kleine beurs
de Panasonic voor mensen die willen gamen en DVD's willen kijken
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik heb ff op de Panasonic website gekeken en daar wisten ze nog niet of ie naar Europa komt
Die PGCQ is ongeveer net zo duur als een X-Box. En bij PSXshop kun je die al kopen.
dit is de panasonic Q, nintendo en panasonic werken hiermee samen zodat er ook een versie is die dvd's kan afspelen, maar tot nog toe wil panasonic uhm alleen in japan uitbrengen
Hoewel ik verschillende berichten hoor (met nadruk hoor, dus geen controleerbare bronnen) stond in mijn NGC magazine dattie wel degelijk ook in Europa wordt gereleased. Alleen wat later dan de normale GC.
Voor degenen die em al willen kopen: FutureZone heeft em geimporteerd.
http://www.futurezone.nl/menu/produktdetail.asp?cdprodukt=000915
Verwijderd
Hadden ze die controler ook gelijk een ander jasje mogen geven. Maar idd hij bestaat.Op donderdag 21 maart 2002 10:35 schreef Glitch83 het volgende:
Hoewel ik verschillende berichten hoor (met nadruk hoor, dus geen controleerbare bronnen) stond in mijn NGC magazine dattie wel degelijk ook in Europa wordt gereleased. Alleen wat later dan de normale GC.
[quote]Op donderdag 21 maart 2002 10:38 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Hadden ze die controler ook gelijk een ander jasje mogen geven.
Op de controller staat Panasonic ipv Gamecube
[..]
Op de controller staat Panasonic ipv Gamecube
Verwijderd
[quote]
Op donderdag 21 maart 2002 10:48 schreef Glitch83 het volgende:
Hetzelfde als dat jij een wibra jas hebt met een Zeeman Logo.
Op donderdag 21 maart 2002 10:48 schreef Glitch83 het volgende:
Dan heeft ie nog geen ander jasje aan. Ik bedoel de kleur en vormgeving.Op donderdag 21 maart 2002 10:38 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Op de controller staat Panasonic ipv Gamecube![]()
Je begrijpt me verkeerd. DieOp donderdag 21 maart 2002 11:42 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog geen ander jasje aan. Ik bedoel de kleur en vormgeving.![]()
Hetzelfde als dat jij een wibra jas hebt met een Zeeman Logo.
Verwijderd
Aaaah.....lol.Op donderdag 21 maart 2002 11:49 schreef Glitch83 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Diewas om bijdehand te doen en die
vanwege et Panasonic op de controller.
Ik snap je.
Hmm in die eerste post ziet dat panasonic ding er echt klote uit, met die kleine knoppies. maar die van een paar posts later van bovenaf genomen ziet er wel tof uit. Maarja als ik een dvd set wil, neem ik direct een complete set met tuner erin, dus voor mij niet interessant.
-->
wat da F**k is dat opdat plaatje voor x-box achtig aftreksel (ziet er btw wel gaver uit als de x-box nu)Op donderdag 21 maart 2002 10:24 schreef Apehaar het volgende:
Volgens mij is dat geen echte Gamecube. ik zou me ook kunnen vergissen.
[afbeelding]
[quote]Op donderdag 21 maart 2002 13:16 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
die eerste plaatje verkracht t helemaal.
Die plaatje? Ahem.
Anyways, hij ziet er inderdaad uit als een broodrooster. Mij kan et niet zo veel boeien. Et is een Gamecube EN een DVD speler. De Xbox is een koelkast.
die eerste plaatje verkracht t helemaal.
Die plaatje? Ahem.
Anyways, hij ziet er inderdaad uit als een broodrooster. Mij kan et niet zo veel boeien. Et is een Gamecube EN een DVD speler. De Xbox is een koelkast.
Ik zou iig geen import panasonic cube kopen want dan weet je niet eens hoe je die afstandsbediening moet gebruiken met al die japanse tekens erop.
Dat is een soep van iemand, gemaakt toen het design van de xbox nog niet bekend was.Op donderdag 21 maart 2002 13:20 schreef Dot het volgende:
[..]
wat da F**k is dat opdat plaatje voor x-box achtig aftreksel (ziet er btw wel gaver uit als de x-box nu)
wilde ik ook net zeggenOp vrijdag 22 maart 2002 13:19 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik vinnum wel mooi
Verwijderd
Ik vind die versie helmaal bovenaan (dus het plaatjes van de topicstarter bloedlelijk.
maar op de rest van de plaatjes komt ie er wel mooi uit, dat ziet er echt veeeeeeeeel beter uit (gelukkig).
maar op de rest van de plaatjes komt ie er wel mooi uit, dat ziet er echt veeeeeeeeel beter uit (gelukkig).
Verwijderd
Voor zo ver ik weet komt ie niet uit in Europa (en ook niet in de you stated knights). Je ken natuurlijk wel de importeerde Japanse versie kopen....
Ja, dat wisten we al. (Zie mijn post daarover.) Maar weer iemand die zegt dattie 'volgens hem' hier niet uitkomt. Ik verval in herhalingen, ik weet et, maar in mijn NGC magazine staat dat ie gewoon komt alleen wat later. Dus waar haal jij je info vandaan? BRONNEN GRAAG.Op vrijdag 22 maart 2002 15:55 schreef vanDee het volgende:
Voor zo ver ik weet komt ie niet uit in Europa (en ook niet in de you stated knights). Je ken natuurlijk wel de importeerde Japanse versie kopen....
hier een officieel persbericht van Panasonic:
Panasonic introduceert DVD-videospeler voor Nintendo GameCube (november 2001)
Datum: 01-11-2001
Bron: Haagtechno persinfo
Panasonic brengt op 14 december a.s. een nieuwe DVD-videospeler op de Japanse markt die compatible is met de GameCube, de nieuwste spelcomputer van Nintendo.
Door een combinatie van de hoge geluidskwaliteit en de beeldtechnologie van Panasonic is deze nieuwe speler, met typenummer SL-GC10, geschikt voor zowel DVD-video-software als game-software voor de GameCube van Nintendo.
De SL-GC10 biedt ongekende mogelijkheden voor het afspelen van verschillende discs waaronder DVD-video, Video-CD en Audio-CD. Ook met de Panasonic
DMR-E20 opgenomen DVD-R discs kunnen worden afgespeeld evenals
CD-R/CD-RW discs die zijn opgenomen volgens het CD-DA (audio CD) en
video-CD formaat.
De ontwikkeling van deze DVD-videospeler is een resultaat van een strategisch bondgenootschap dat Panasonic en Nintendo in mei 1999 zijn aangegaan.
De Nintendo GameCube is sinds afgelopen september in Japan verkrijgbaar en komt in het voorjaar van 2002 naar Europa. Wanneer de Panasonic SL-GC10 in Europa op de markt komt is nog niet bekend.
Zoals ik al eens in een ander topic heb gezecht, een game console is bedoeld voor een goedkope goede vervanging van een computer voor mensen die alleen spellen op de peesee zouden spelen, een console is niet bedoeld voor DVD, het is leuk dat ie DVD kan afspelen maar verwacht dan niet hoogstaande kwaliteit van de film, daar moet je toch echt een DVD speler voor kopen, met natuurlijk een goede 5.1 (of tegenwoordig 6.1) speaker set.
Nintendo slaat een goede slag door hun console geen DVD te laten spelen maar die ondertussen wel goedkoper is als de concurentie, aangezien panasonic de Q op de markt breng is dit alleen maar beter voor Nintendo, voor elke Q die er wordt verkocht krijgt Nintendo ook een portie...
Nintendo slaat een goede slag door hun console geen DVD te laten spelen maar die ondertussen wel goedkoper is als de concurentie, aangezien panasonic de Q op de markt breng is dit alleen maar beter voor Nintendo, voor elke Q die er wordt verkocht krijgt Nintendo ook een portie...
Verwijderd
ik vind 'em zeer vet, veeeeel cooler dan de gc. Als ik dan daadwerkelijk een gc zou aanschaffen neem ik deze wel. 
maar ja ik ga volgende week een xbox halen, toch net weer iets beter
maar ja ik ga volgende week een xbox halen, toch net weer iets beter
Verwijderd
www.liksang.com
daar kun je er een bestellen...
vanaf 22 maart pal modded
(nou weet ik niet of dit mag maar goed
)
(nou weet ik niet of dit mag maar goed
Dit mag gewoonOp vrijdag 22 maart 2002 18:07 schreef Notorious het volgende:
www.liksang.com
(nou weet ik niet of dit mag maar goed)
Nu is er in ieder geval geen twijfel meer dattie komtOp vrijdag 22 maart 2002 17:48 schreef Hitpoint het volgende:
hier een officieel persbericht van Panasonic:
[..]
Hoop alleen wel dattie snel komt.
Bij www.psxshop.nl staat ie ook, nog niet te bestellen maar volgens de site wel binnenkort
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Als de GCQ uitkomt vlak na de normale GC dan koop ik de Q versie, want dan wil ik die gebruiken voor in me auto en omdat het dan de goedkoopste portable dvd/game console
En makkelijk overal naartoe te nemen met een groot aanbod van kwalitatief goede games.
Ik denk ook wel dat de NGC(Q) de best verkochte console wordt en haalt de PS2 zo in
Ik denk ook wel dat de NGC(Q) de best verkochte console wordt en haalt de PS2 zo in
ik weet niet hoor, maar dit vind ik dus echt niks.
ook de latere foto's kunnen me niet overtuigen.
die vorm alleen al.
ik vind bijvoorbeeld de xbox wel heel koel.
hij staat mooi mijn mijn zwarte tv, goeie vorm.
grootte valt reuze mee vind ik, precies goed.
die vorm alleen al.
Smaken verschillen, zo staat die Game Cube Q veel beter bij mijn zilverkleurige Philips breedbeeld en mijn aluminium stereo boxenOp vrijdag 22 maart 2002 20:22 schreef RelaXXinG het volgende:
ik weet niet hoor, maar dit vind ik dus echt niks.
die vorm alleen al.
Tja... Aan de ene kant, het heeft wel wat... Maar aan de andere kant... neuhh...Op donderdag 21 maart 2002 00:32 schreef Hitpoint het volgende:
Weet iemand of de Panasonic Game Cube ook nog voor Europa wordt gereleased?
![]()
[afbeelding]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ik vind die Q er super gaaf uitzien!!!
beter dan blokkige ding van Microsoft...
ik heb nog nooit zo'n lelijke spel computer gezien!
ik kan op de panasonic site niks vinden over de Q maar volgens nintendo komt tie niet in europa... ze vonden hem te japans om hier uit te brengen...
als je nu zo'n ding besteld via futurezone of de psxshop dan heb je trouwens nog niks want alles is in het japans...
zoek jij maar eens in een japanse handleiding uit hoe je de klok insteld... en het japanse menu ziet er ook niet uit!
maar als iemand weet waar ik een engelse Q kan kopen wil ik het graag weten...
beter dan blokkige ding van Microsoft...
ik heb nog nooit zo'n lelijke spel computer gezien!
ik kan op de panasonic site niks vinden over de Q maar volgens nintendo komt tie niet in europa... ze vonden hem te japans om hier uit te brengen...
als je nu zo'n ding besteld via futurezone of de psxshop dan heb je trouwens nog niks want alles is in het japans...
zoek jij maar eens in een japanse handleiding uit hoe je de klok insteld... en het japanse menu ziet er ook niet uit!
maar als iemand weet waar ik een engelse Q kan kopen wil ik het graag weten...
Pagina: 1