Ik heb nu MrZap. Hiermee kun je een elektronische programmagids raadplegen echter alleen via de megeleverde afstandbediening en alleen op het MrZap kanaal. Nu is onlangs bij ons de mogelijkheid ontstaan dat ook UPC Digital wordt aangeboden met ook EPG (elektronisch programma gids). Aangezien ik een TV heb die dat ondersteund is mijn vraag of de EPG bij UPC Digital wel via mijn TV kan (en dus niet via een extra bijgeleverde afstandbediening). Kortom: kan ik bij UPC Digital de EPG funktie van de TV gebruiken? Of gaat dit ook weer via een aparte afstandbediening?
Ligt toch aan je TV ?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Mijn TV ondersteund het wel alleen heeft MrZap een verkapte vorm van EPG dat alleen via de speciale afstandbediening mogelijk is en niet via de TV EPG funktie.
Het komt er dus op neer dat mijn EPG funktie van mijn Sony Wega 32FX60 eigenlijk niet gebruikt wordt. Er zijn wel een turkse zender en een Franse zender die de EPG funktie ondersteunen. Dit werkt ook op de tv maar die geven alleen maar de gegevens door van resp. turkse en franse zenders.
Wat voor EPG heb je dan op je TV, zeker NextView of zoiets? Volgens mij zijn die onderling niet compatibel.
Ja, NexTView. Dit is de enige officiele EPG funktie. Echter biedt MrZal een verkapte (eigen) EPG aan. Mijn vraag is of dit hetzelfde is met UPC Digital.
Maar voor UPC heb je toch ook een aparte receiver?
Zal ook wel die afstandsbediening nodig hebben dan. Nextview word volgens mij niet veel gebruikt.
MrZap heeft een heel eigen programma daarvoor. Maar ik zie het nadeel niet eigenlijk? Met MrZap kan je toch alles met 1 afstandsbediening?Waarom wil je dan nu ook nog wat met je TV doen? Lijkt mij alleen maar moelijker
Maar anders moet je gewoon een mail naar UPC sturen....
Zal ook wel die afstandsbediening nodig hebben dan. Nextview word volgens mij niet veel gebruikt.
MrZap heeft een heel eigen programma daarvoor. Maar ik zie het nadeel niet eigenlijk? Met MrZap kan je toch alles met 1 afstandsbediening?Waarom wil je dan nu ook nog wat met je TV doen? Lijkt mij alleen maar moelijker
Maar anders moet je gewoon een mail naar UPC sturen....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1