mxstream/xs4all plat regio dordrecht?

Pagina: 1
Acties:

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Hi,
Om een of andere reden kan ik niet meer inbellen met me xs4all.. Ik draai FreeBSD om mee in te bellen, en om een of andere reden wilt ie gewoon spontaan niet meer terwijl het altijd goed gewerkt heeft.

Zijn er meer mensen met dit probleem of moet ik in mijn settings gaan spitten?

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Je kan ook ff 0800-MXSTREAM bellen en luisteren of er storingen zijn

specs

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb je je bak al gereboot en /var/run/pptp verwijderd ?

pptp wil nog wel eens crashen en vervolgens irritant gaan doen bij opnieuw starten zonder reboot.

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
opnieuw opstarten had ik al 5 keer gedaan en dat hielp niet....

die 0800-MXSTREAM kon ik nog niet hee
thnx, die ga ik onthouden

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
ja en dan kan je lache. Ze zegge strx dat er geen storing is en willen ze een stappenplan doorlopen om te kijken of het niet aan de gebruiker ligt. :(

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Mocht je Xs4all hebben:

Via teletextpagina 123 van Net5 geeft XS4ALL vanaf 8 maart actuele informatie over storingen. Zo kunnen XS4ALL-klanten direct via teletext controleren of er een storing is, zonder daarvoor de helpdesk te bellen. De teletextpagina meldt ook storingen in het Mxstream netwerk en actuele ontwikkelingen bij XS4ALL. De teletextpagina's zijn ook via internet bereikbaar: http://www.sbstext.nl/ . Klik daar op het logo van Net5 en kies pagina 123.

Bron
Pagina: 1