Toon posts:

Xbox controller op pc #2

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier staat het: www.xboxhacker.net

er staan veel geruchten op die site dus geloof niet alles.. dit met die controller is wel echt omddat ik de site van die gast heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het ook echt toff als dat ding zou werken op de pc.. en je alles gewoon zelf kunt instellen..

ik heb een thrustmaster joypad en krijg de muis bewegingen op een of andere manier niet goed op dat ding.. echt irritant.

misschien gaat het met dat ding makkelijker ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:21
Het klinkt idd erg aannemelijk dat het mogelijk is, maar in principe is het enige wat die gast doet uitleggen hoe die controller werkt (dat had iedereen nog wel kunnen bedenken) en zeggen dat het hem nog niet is gelukt.

Dus eerst zien dan geloven.

Ik geloof best dat het hem/iemand anders best kan lukken, maar dan nog. Ik hoef dat ding echt niet, ja misschien als er een Xbox emu is ofzow, maar ik hoef echt geen Xbox-controller voor mijn andere spellen.

Sowieso speel ik weinig spellen die gamepad gebruiken (BG :)), maar ik wil iets concretere zaken hebben, dan wat er nu is.

Idee is wel leuk though. ;)

Edit: Verder is het de bedoeling dat je je post edit, in plaats van meerdere keren achter elkaar posten (tenzij je post daardoor onduidelijk wordt, maar dat is hier niet het geval)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Op woensdag 20 maart 2002 23:58 schreef The Will het volgende:
Edit: Verder is het de bedoeling dat je je post edit, in plaats van meerdere keren achter elkaar posten (tenzij je post daardoor onduidelijk wordt, maar dat is hier niet het geval)
Meid :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:21
Ja echt hè ;)

Edit: O ja, onzinnige replies zijn ook niet gewenst :P
Om nog maar even verder te zeuren

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu via ebay een xbox controller gekocht + convertor naar pc.
Ik heb mijn drivers gehaald van http://www.redcl0ud.com/xbcd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, wat voegt dat toe aan dit topic van 3 jaar oud? :)

Het is nuttige info, maar niet helemaal relevant meer. Als je de volgende keer een topic met de search vindt waar je op wilt reageren, kan je dan eerst naar de datum van de laatste reactie kijken?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.