Weet iemand wanneer kpn max uitkomt?
Ik hoorde een tijdje geleden dat er ook een max adsl zal komen.
Of is die er al?
(8mbdown 1up)
Ik hoorde een tijdje geleden dat er ook een max adsl zal komen.
Of is die er al?
(8mbdown 1up)
\Op woensdag 20 maart 2002 23:43 schreef Robin Vreuls het volgende:
ik ken alleen tweakdsl.nl wat dat aanbied
TweakDSL abo: UltraDSL
Max.Downstream: 8.192 kbps
Max.Upstream: 512 kbps
Dataverkeer: 70 GByte
Prijs: € 95
Verwijderd
hij bedoelt dat bbned al 8mbit aanbiedt (en andere telcos volgens mij ook anyways), maar dat KPN dat nog niet heeftOp woensdag 20 maart 2002 23:50 schreef raymonvdm het volgende:
Bedoel je niet Cistron Maxx?
Verwijderd
Die €95, is dat all-in??Op woensdag 20 maart 2002 23:43 schreef Robin Vreuls het volgende:
helemaal all-in, tenzij lineshaing niet beschikbaar is op jou locatie. dan moet je nog een extra analoge lijn betalen, iets van €15/maand.Op donderdag 21 maart 2002 03:02 schreef EnygmA het volgende:
[..]
Die €95, is dat all-in??
Hiermee bedoel ik dat je voor bijvoorbeeld ADSL via KPN/Xs4all een geddelte aan KPN betaald, en een gedeelte aan Xs4all. Hoe zit dat dus met die €95, is dit dus het totaal bedrag, of komt hier ook nog provider kosten bij zeg maar.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Ok, thanx. Dat van linesharing is voor mij niet belangrijk, want als ik het goed heb begrepen kan je ook de volledige bandbreedte gebruiken zonder linesharing. Je hebt dan alleen geen spraak telefoon meer.Op donderdag 21 maart 2002 07:11 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
helemaal all-in, tenzij lineshaing niet beschikbaar is op jou locatie. dan moet je nog een extra analoge lijn betalen, iets van €15/maand.
Maar dan kan je beter nog ff wachten, BBned is in een rap tempo alle centrales aan het aanpassen voor linesharing, dusss
Wel leuk ja, jammer dat de datalimieten voor de 1e 2 abos veel te laag zijn.Op woensdag 20 maart 2002 23:43 schreef Robin Vreuls het volgende:
Een vraagteken had er wel achter gemogen.Op donderdag 21 maart 2002 16:58 schreef johnny appleseed het volgende:
Euhm, topicstarter
Details, linkje, etc?
Topictitel ontcapst en bewerkt trouwens.
Hier in Daalhof gaat het anders nog wel.. 200-300kbyte/s download meestal. Snelheden boven de 500kb komen echter nauwelijks nog voor.Op donderdag 21 maart 2002 07:18 schreef Juniorrules het volgende:
en wat is "rap tempo"?
En blijft de bandwith hetzelfde, ook als er veel meer users in de buurt zich aansluiten?
Want met @Home hier (Maastricht) is het vreselijk!
Een paar jaar geleden was het nog downloaden met 500 tot 800/900 kb/s en nu is het tot 40kb/s gedaald![]()
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
dat is kabel. die heeft het knelpunt in de wijk zitten. met adsl zit het "knelpunt" bij de provider in 99.99% van de aansluitingenOp donderdag 21 maart 2002 07:18 schreef Juniorrules het volgende:
en wat is "rap tempo"?
En blijft de bandwith hetzelfde, ook als er veel meer users in de buurt zich aansluiten?
Want met @Home hier (Maastricht) is het vreselijk!
Een paar jaar geleden was het nog downloaden met 500 tot 800/900 kb/s en nu is het tot 40kb/s gedaald![]()
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Verwijderd
Verwijderd
cistron (bijna) 8mbit: 99 euro inclOp vrijdag 22 maart 2002 00:06 schreef mustinl het volgende:
Qadsl biedt 2/8 MBit ADSL voor maar 85 euro (excl.BTW per maand. Ze gan per 1 april beginnen met het aanbieden van ADSL nadat ze succesvol gegroeid zijn in de Webhosting markt. Check de geupdate sites van deze bedrijf per 1 april dan zul je het zien.
www.euras.nl is een van de sites. De huidige site ziet er niet zo professioneel uit maar wacht op de nieuwe site.
Verwijderd
Een vriend van mij werkt bij xs4all.Op donderdag 21 maart 2002 16:58 schreef johnny appleseed het volgende:
Euhm, topicstarter
Details, linkje, etc?
Topictitel ontcapst en bewerkt trouwens.