Hoe kan ik de koeler van mijn boxed slot1 pentiumIII halen zonder de koeler te beschadigen (ik wil de koeler weer kunnen gebruiken)
een slot cooler zal niet gaan passen op een socket 370, want socket 370 gebruikt een bevestigings clip, slot cooler volens mij niet (correct me if im wrong)
Ik haal er een slot1 boxed koeler vanaf, en wil deze vervolgens op een andere slot1 processor gebruiken, op deze processor komt een nieuwe slot1 koelerOp woensdag 20 maart 2002 23:21 schreef Koeskoes het volgende:
een slot cooler zal niet gaan passen op een socket 370, want socket 370 gebruikt een bevestigings clip, slot cooler volens mij niet (correct me if im wrong)
hij zit waarschijnlijk achterop aan de andere kant van je heatsink vastgeklikt, je moet hem waarschijnlijk naar boven schuiven ofzo, dan klikt ie los en kun je de heatsink met de pinnetjes eraan eraf halen
slot1 processors zijn lastig als het daarom gaat. Ik heb er zelf ook een en ik ooit eens gekeken of at kon. Nou, het kan wel alleen je bent even bezig en of hij heel blijft is aan jouw hoe je er mee omgaat.
Suc6 en ik weet helaas niet hoe het er makkelijk afgaat. Gewoon wat proberen, zoek uit hoe de constructie is en kijk maar!
Suc6 en ik weet helaas niet hoe het er makkelijk afgaat. Gewoon wat proberen, zoek uit hoe de constructie is en kijk maar!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Een boxed slot1 p3, met dat vaste plastic omhulsel waar die koeler aanzit, kan naar mijn weten niet los zonder het af te breken, het plastic omhulsel. Zoek maar is op het lappen van een p3, denk dat je nog wel wat oude topics tegen moet komen.
/edit/
http://www.overclockers.com/tips04/
/edit/
http://www.overclockers.com/tips04/
Ehm, ik ben er een beetje mee aan het prutsen gegaan, maar de heatink blijkt na het prutsen heen-en-weer te kunnen draaien (hij drukt nog wel stevig op de core) kan die thermische lijm daar tegen, of gaat dat dan intern opbreken en fikt de processor dan af omdat er breuken in de lijm zitten (ik kan de processor pas morgen uitproberen omdat ie voor mijn PC bij mijn ouders is...)
Het plastic omhulsel (incl. fan) kan er zo vanaf geklikt worden, en de heatsink zit met inbusjes vast (dacht ik uit mijn hoofd te weten).
Demontage moet dus zonder probs gaan, dit in tegenstelling tot de PII die wel lastiger los te halen is (zie link ConZito).
Demontage moet dus zonder probs gaan, dit in tegenstelling tot de PII die wel lastiger los te halen is (zie link ConZito).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1