[CD-RW] Formatteren door Nero wil niet?!

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb net mij CD-Rw gefromatteerd in Nero (5.564) en daarna hem weer vol gebrand, nouja dat was de bedoeling.
Nero zegt dat er niet gegoeg ruimte is...
Iemand enig idee hoe dit kan?

Checklist:
- ik heb full erase gedaan!
- windows 2000, nero 5.564
- philips cd-rw recorder
- tja...

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

goede kwaliteit CD-RW aanschaffen misschien :?

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

CDRW beetje kapot?(je cd'tje)

Probeer eens een andere CDRW.

ik denk gewoon dat die RW ze beste tijd gehad heeft.

specs

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:09

-Stef-

Slainthe!

Nero kan niet formatteren. |:( Ik weet niet of je nou wissen bedoeld of dat je Ahead's InCD bedoeld. Formatteren is heel wat anders dan wissen.

Wanneer je een CDRW wist staan er alleen maar nullen op terwijl bij formatteren de CDR(W) wel degelijk beschreven wordt. Vandaar dat je op een geformatteerde CDR(W) veel minder kan schrijven dan op een lege CDR(W).

Een gewisste CDRW kan gewoon de capaciteit aan die daarbij hoort. Wanneer jij zegt dat er wordt aangegeven dat er niet genoeg ruimte is dan is het te branden bestand gewoonweg te groot. Heb je een 80 minuten medium dan kan het zijn dat je dit even moet aangeven of gewoon ok blijven klikken.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Oke, wissen dan! ;)

Maar ik heb het, volgens mij, ook wel eens met een andere CR-Rw gehad (nieuw: 2 keer beschreven)
En nu dus met deze...
Dus dat ie brak is lijkt me sterk!

Verwijderd

Hoevaak kan je een CD-RW eigenlijk beschrijven. I kreeg standaard zo'n ding bij Nero, en heb hem al zeker 200 keer overgefikt en hij doet het nogsteeds... Moet wel eerlijk bekennen dat ik hem vaak snel wis, maar eens in de zoveel tijd volledig, wat duidelijk is, want dan glimt mijn cd-tje wer mooi, hij haalt er dus elke keer wel een beetje af, maar hoelang nog???

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

CD-RW's moeten minimaal een paar honderd keer beschreven kunnen worden hoor. (Volgens specificatie vaak 1000x)

En ik heb het ook wel eens gehad. Wissen met CDRWin en Nero lukte toen beiden niet.

Oplossing: Wissen met de software van Plextor zelf. (Plextools. En ja ik heb een Plextor brander)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook al eens gehad heel irritant, was ook toevallig met een philips recorder. De oplossing was toen ff de cd wissen met een andere burner.
Pagina: 1