Toon posts:

update bios??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Gigabyte ga-6bxc moederbord en een 40 GB harddisk. Maar helaas dit werkt dus niet :( Moet ik nu mijn bios updaten (zo ja waar haal ik die update dan vandaan?) of is hier een andere manier voor?

Alvast bedankt

Martijn

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp !

Grz.

Martijn

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
anytime !

Op de site van Gigabyte staat een heleboel info en ook een FAQ....
Hieronder even een stukje uit de FAQ waar ook over het niet zien van grote schijven staat:
code:
1
2
3
4
GA-6BXC
It is unable to detect the IBM 35G HDD during P.O.S.T.
A2.
Please update BIOS version to 3.0 or later.

edit ivm layout! :7

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 23:14 schreef KeesvdBerg het volgende:
Bedankt voor je hulp !

Grz.

Martijn
groeten onder een post is hier niet gewenst... en google zegt genoeg, zoals hier al genoemd

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 16:46 schreef X-IoN het volgende:

[..]

groeten onder een post is hier niet gewenst... en google zegt genoeg, zoals hier al genoemd
rustig maar..
hij is nieuw op GoT dus kan hij ook nix aan doen.
ik ben niet iemand die iemand anders gaat liggen afz**ken, helemaal niet bij nieuwe mensen(dat doen de meeste mensen hier dus wel).
bij GoTters die al best wel lang op GoT zitten wil ik wel eens boos worden als ze dit doen, maar bij nieuwe mensen dus echt niet.

aan de topic starter:
welkom op GoT ;)

nou om te beginnen, je kan eerst even zoeken op de website van de makers van je mobo, google wil ook nog wel eens helpen.
over de groeten:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
vedder suc6 op GoT, en ik hoop dat je veel plezier hebt :) .

amen :P
Pagina: 1