Toon posts:

Powercolor Voodoo2 12 MB PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik kan van iemand een Powercolor Voodoo2 12 MB Pci kopen.. Nou heb ik geen reet verstand van 3dfx kaarten, dus de vraag aan jullie is, Is dat een goeie kaart?
En ook als iemand ervaring met die kaart heeft wil ik het graag weten.

Alvast bedankt he!!

barracuda

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
Ik geloof dat toendertijd alle 12mb voodoo2 kaarten ongeveer gelijk presteerden. Drivers werkten geloof ik voor alle kaarten. Je kon bijv. de diamond drivers voor je creative kaartje gebruiken (deze waren beter dan die van creative zelf)

Ik kan niet in je PC & portemonnee kijken, maar is (als je toch een nieuwe video kaart gaat kopen) een TNT/TNT2/geforce een betere keus?

Trouwens oppassen met voodoo icm met een S3 videokaart, dat wil niet goed met elkaar werken.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Nee..helaas niet.. Ik ben niet in het bezit van een AGP slot..:(

Maar hoe presteert zo'n voodoo2 in vergelijking met een voodoo1 kaart? (Die zit er nu in en valt een beetje tegen) kan ik betere prestaties verwachten?

Barracuda

Dit is nu mijn configuratie

P1-200 MMX
32 MB ram (16 FP en 16 edo)
4,8 Gb hd
E-Ide atapi 36x cdrom
floppy
Logitech mouse
15 inch monitor
SB Awe 64
Intel mobo met VX Chipset

Barracuda

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Hoe duur is dat kaartje? Moet wel erg goedkoop zijn want ik zag bij de media markt in Rdam de v00d00 3 2000 PCI voor hfl 177 (heb ik dus net een maand terug voor 222 gekocht kut zal je altijd zien) En als je niet in Rdam woont de Dixons heeft de v3 2000 PCI voor hfl 200 dus ik hoop dat je die voodoo 2 voor iets van 50 gulden ofzo kan krijgen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
Ik heb ergens gelezen dat de voodoo2 pas vanaf 300mhz echt een groot gat begint te slaan met de voodoo1, maar toch is het verschil al erg aangenaam en merkbaar bij een p200. Je moet idd erg goedkoop kunnen krijgen < 75,- (50 piek is mooi prijsje)

Met de voodoo2 kun je resoluties tot 800x600 draaien in glide (1024x768 in SLI) de voodoo1 kan maar tot 640x480.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Idd.. Het kaartje mag ik voor 50 piek incl. verzendskosten hebben. Hij is helemaal compleet in doos, met origineele SLI kabel + cd + doorluskabeltje en hij werkt 100% goed.

Maar in ieder geval hartstikke bedankt voor al deze reacties.

Barracuda

Verwijderd

een voodoo2 8mb kan maar 880bij600
een voodoo2 12mb kan maar 1024bij768
kan beter bij tweakers 2hans kijken stond geloof ik een 2xvoodoo2 sli met 12mb dat is 2x12=24mb voor 150- heb je meer aan kan je tenmisten mee neme na je volgende systeem
en zet er een paar koelers en het rock helemaal bijna het zelfde performes al seen voodoo3 3000

Verwijderd

uh ken geen single v2 die 1024 kan hoor! misschien zo'n obsilan of hoe dat dng ook heet maar das stiekem ook een dubbele
Pagina: 1