[Te Koop] Dangerden SuperCube Radiator

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28
Ik heb uit de inkoopactie van GoT dus een extra SuperCube radiator overgehouden. Nou heb ik er dus niks aan aangezien ik al een nieuwe heb mogen ontvangen van DangerDen, hiervoor hulde aan DangerDen en natuurlijk ook GoT die dit voor mij geregeld heeft, dus degene die hierin is geinteresseerd kan een bod doen, msn(peterdialoc@hotmail.com)/icq/mail/posten.
De radiator ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.bart.nl/~jdbruine/rad1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bart.nl/~jdbruine/rad2.jpg

Zoals jullie zien zijn de bochten verbogen en moeten deze vervangen worden, dit is wel mogelijk aangezien deze bochten gesoldeerd zijn.
Ik zou zeggen doe een bod.

Hail to the king baby!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

=> Vraag en aanbod

• urk_forever
hmmm, bestaat die ook?? Wist ik niet eens! Sorry!

Bestaat niet eens man!!

Hail to the king baby!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
Op woensdag 20 maart 2002 22:54 schreef urk_forever het volgende:
hmmm, bestaat die ook?? Wist ik niet eens! Sorry!

Bestaat niet eens man!!
http://www.tweakers.net/aanbod.dsp

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Was ook een beetje botte reactie van mij, wordt al laat.... Misschien kun je hem beter bij vraag en aanbod op de frontpage doen, das alles wat ik bedoelde. Maar misschien is hij hier ook wel goed op z'n plek, zodat meer tweakerts hem zien.... Ben niet zo helder meer >:)

• urk_forever
ok, geeft niet, tis voor mij ook al weer laat, ik zal eerst wel effe kijken of hier reacties op komen anders plaats ik hem wel in Vraag & Aanbod

Hail to the king baby!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Ik heb ook eens geprobeerd de bochtjes van een koperen radiator los te maken, maar die zaten iig niet met tin vastgesoldeerd. Lukte helaas dus niet met een simpele brander. Ik denk dat dat hier ook zo is.
Je kan natuurlijk wel de bochtjes eraf zagen en stukjes slang ofzo erop zetten.

Verwijderd

Je kan ook even testen hoeveel meer weerstand die deukjes nou geven want volgens mij kan er nog wel water doorheen stromen en als dat nou niet zoveel uitmaakt heb je nog steeds een aardige radiator...

het is Got <-- kleine letter t bij de weg.. ;)

• urk_forever
Op woensdag 20 maart 2002 23:27 schreef Got het volgende:
Je kan ook even testen hoeveel meer weerstand die deukjes nou geven want volgens mij kan er nog wel water doorheen stromen en als dat nou niet zoveel uitmaakt heb je nog steeds een aardige radiator...

het is Got <-- kleine letter t bij de weg.. ;)
dat kan ook nog.
Sorry van je naam trouwens :P

Hail to the king baby!

• _Evert_
  • Laatst online: 05-05 09:18
Alleen die bochtjes zijn een beetje plat? Verder niks mis mee toch?
Dan heb ik wel interesse, ik heb namelijk wel een alu radiator uit een auto gesloopt, maar ja, dat is alu he, niet koper.
Hoeveel kosten deze dingen nieuw ook al weer? En misschien kan je zelf een richtprijs geven, dan kan ik wel zien of ik nog interesse heb :)

edit: ik zie dat de cube die ocshop verkoopt 80 euro's kost (nieuw). Dat is best wel veelste veel! Als de helft er nou vanaf kan, of meer??
Hoeveel heb je er voor moeten betalen bij die inkoopactie?

• urk_forever
Kost nieuw bij Dangerden $62.50. Zie ook: http://www.dangerden.com/mall/radiators.asp Dit is ongeveer € 70 (uitgaande dat een dollar ongeveer 1,13 kost) Ik zou zeggen richtprijs 35 euro ex verzendkosten.

Ik heb er trouwens 1/2" en 3/8" aansluitingen bij dus dat is ook geen probleem.

Hail to the king baby!

• _Evert_
35 euro....mmm...
en die bochtjes moeten echt vervangen worden? Heb je het ding getest op waterdichtheid?
Ik bedoel, die paar liter dat er nu minder doorheen gaat is geen punt voor mij, alsie maar dicht is. :z

urk_forever, waar woon je ergens (gokje: in urk misschien!?)

Verwijderd

Als je een beetje goed materiaal hebt zijn de buisjes er wel van af te solderen, je moet gewoon een sterke soldeerbout hebben en een rolletje De-soldeer, dat spul neemt het soldeermiddel op als het warm wordt!

Dat heb ik eergister ook gedaan voor het verwijderen van de printerpoort van de kapotte printer! Kost wat tijd maar dan heb je ook wat!

Het lijkt me trouwens dat deze radiator met deze bochten nog wel bruikbaar is, de airflow zal wel wat minder wezen maar ja!

Urk sucks! Zegt mijn broertje!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op donderdag 21 maart 2002 09:39 schreef _Evert_ het volgende:
edit: ik zie dat de cube die ocshop verkoopt 80 euro's kost (nieuw). Dat is best wel veelste veel! Als de helft er nou vanaf kan, of meer??
Hoeveel heb je er voor moeten betalen bij die inkoopactie?
Tell me something new :Z

Op Water Wetter hebben ze minstens 60% marge ofzo.

OC-Shop bestaat uit 3 kerels die hun brood ermee verdienen.
De prijzen zijn dus op zich fair, maar IMO veel te hoog, zeker omdat we kunnen kijken wat het in de USA kost.

• urk_forever
Op donderdag 21 maart 2002 10:23 schreef _Evert_ het volgende:
35 euro....mmm...
en die bochtjes moeten echt vervangen worden? Heb je het ding getest op waterdichtheid?
Ik bedoel, die paar liter dat er nu minder doorheen gaat is geen punt voor mij, alsie maar dicht is. :z

urk_forever, waar woon je ergens (gokje: in urk misschien!?)
Ik heb hem niet getest, maar ik denk dat ie wel dicht is, aangezien die bochtjes alleen ingedeukt zijn en niet gescheurd oid.
Goed gegokt. Ik ben ook elke dag in Harderwijk, daar werk ik nl.

Hail to the king baby!

• _Evert_
Op donderdag 21 maart 2002 10:25 schreef freezy17 het volgende:
Als je een beetje goed materiaal hebt zijn de buisjes er wel van af te solderen, je moet gewoon een sterke soldeerbout hebben en een rolletje De-soldeer, dat spul neemt het soldeermiddel op als het warm wordt!

Dat heb ik eergister ook gedaan voor het verwijderen van de printerpoort van de kapotte printer! Kost wat tijd maar dan heb je ook wat!

Het lijkt me trouwens dat deze radiator met deze bochten nog wel bruikbaar is, de airflow zal wel wat minder wezen maar ja!

Airflow? Je zal waterflow bedoelen :+

Ja, urk licht nogal ver van zoetermeer af (daar woon ik), dus zitten er weer verzendkosten bij :r

Maar ik wacht nog even op een antwoord van urk, en dan kijk ik wel of ik hem wil......35euro blijft natuurlijk wel veel voor een 2e hands met platte bochtjes :(

edit: moet sneller leren typen :(

heej, ik weet niet hoeveel die verzendkosten zijn, maar als we nou een dealtje kunnen maken. Test jij dat ding eerst eens op dattie dicht is, dat is wel fijn om te weten namelijk. En welke fittings heb je er allemaal bij?
Misschien kunnen we een mooi prijsje bedenken voor het hele setje, incl verzendkosten.
Als je liever via email verder wilt praten, zeg je het maar....ik heb geen chat hier :'(

• urk_forever
Op donderdag 21 maart 2002 10:25 schreef freezy17 het volgende:
En waarom?? Zeker de Nieuwe Revu gelezen!!

Hail to the king baby!

Verwijderd

Dit is meer wat voor vraag en aanbod
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.