Hey
Ik heb nog 5 blauwe leds over.. ik heb heel mn case al versierd met blauw enz
heeft er iemand nog ideeën?
Ik heb nog 5 blauwe leds over.. ik heb heel mn case al versierd met blauw enz
heeft er iemand nog ideeën?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
opsturen naar mij danOp woensdag 20 maart 2002 22:47 schreef insan1ty het volgende:
ja bram
denk et nie
ow ja, ik kan ze ophalen. of geef aan daan meeOp woensdag 20 maart 2002 22:47 schreef insan1ty het volgende:
ja bram
denk et nie
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
als het leds zijn van 3mm zouden ze het gewoon moeten doen, de weerstanden zitten al in de pcb dacht ik....Op woensdag 20 maart 2002 22:50 schreef insan1ty het volgende:
jah, maar volgens mij doen ze het daar neit op
btw mijn toetsenbord is al een beetje brak
misschien een nieuwe kopen en ze daar in modden?
Zo gezegd, zo gedaan.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
dit heb ik ook gedaan en het is idd extreem vet dus dit is een goed ideeOp donderdag 21 maart 2002 09:53 schreef atmoz het volgende:
je hebt er al 5?
koop er nog 4 en maak een vette HD VU-METER !!!
met blauw lijkt dat me extreem vet...
is maar een idee...
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Ik heb deze week eentje gemaakt met 10 LEDjes, maar ik heb er maar 9 gebruikt en het ziet echt super vet uit. als de pc laad, dan zie je ze zo op en neer gaan. is ewwel kewl..Op donderdag 21 maart 2002 11:10 schreef mr.loepie het volgende:
[..]
dit heb ik ook gedaan en het is idd extreem vet dus dit is een goed idee
ok dat heb ik gister dus gedaan.Op donderdag 21 maart 2002 11:05 schreef Gman het volgende:
Of laat ze net zoals ik op je bureau liggen totdat je ze een keer nodig hebt of wat leuks te binnen schiet.
Of je moet hem kunnen uitzetten. En op een mooie plek monteren. Het kan er idd ook zeer druk uit gaan zien.Op donderdag 21 maart 2002 16:57 schreef insan1ty het volgende:
[..]
ok dat heb ik gister dus gedaan.
ik had nog een stukkie usb kabel ligge, ik heb de stekker ervanaf geknipt en m daar aangesoldeerd samen met een weerstandje. en het geheel in mn agenda geplakt
als ik nu mn usb plug in een pc stop:
><en toen was er licht><
btw een hdd VU meter zie ik niet zo zitte, ik vind dat een te hoge kerstboomfactor hebbe.. ik heb wel heel mn onderkant van mn pc voorzien van blauwlicht
Klopt, maar dan heb je wel geen LPT meer over voor je LCD of wat dan ook. Is het nadeel ervan. Een losse schakeling is wel wat meer werk, maar dat is wel een "stand alone" versie dan...Op donderdag 21 maart 2002 17:20 schreef Tweaker-Willem het volgende:
een winamp Vu meter op je LPT poort heb je maar 8 leds voor nodig
Verwijderd
Op donderdag 21 maart 2002 17:16 schreef atmoz het volgende:
[..]
Of je moet hem kunnen uitzetten. En op een mooie plek monteren. Het kan er idd ook zeer druk uit gaan zien.
Verwijderd
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Dit topic is gesloten.
![]()