Sins ik mijn WC heb, heb ik geen fannen meer voor me air flow. er zit dus nog alleen een fan op me GPU en voeding, nu werd het net (1/2 uurtje geleden) vrij warm in me kast (40 graden) dus ik ff kast open schroeven en kijken wat er aan de hand was want nogmaal kwam ie niet5 boven de 33. ik voel aan mijn chipset en die is echt bloed heet, brande mijn vingers, dus meteen pc uit, 40x40mm fan van me P1 gesloopt ff 20 min wachten met grote tafel ventilator op chipset ge richt en toen was ie weer vrij koud, dus ik weer op starten ëerste foutmelding, me CMOS had een BAD start of zo en raade aan om te reseten, nou gedaan en naar windows (nog niet in oude staat terug gezet) en meteen melding van MBM 5.

Nu staat sensor 1 normaal op 15 graden (heeft geen nut want hij had geen sensor) Sensor 2 & 3 geven kast & CPU temp weer. wat kan dit nou opeens zijn???
Nu staat sensor 1 normaal op 15 graden (heeft geen nut want hij had geen sensor) Sensor 2 & 3 geven kast & CPU temp weer. wat kan dit nou opeens zijn???