MP3's joinen met behoud van tracks... iemand?

Pagina: 1
Acties:

• _mitch_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 09:58
Hi,

ik wil graag de 16 nummers (mp3) van een (dance) cd joinen tot een mp3 zodat de nummers (zoals bedoeld) mooi in elkaar overlopen. Dat op zich is niet echt een probleem, maar ik wil wel kunnen skippen in die ene mp3 file tussen de nummers.
Het is mogelijk met een audio cd: disc at once. Is dit ook mogelijk met gejoinde mp3's (winamp)??

Graag advies :)

Greetz,

Mitch

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 18:18
Misschien is er een plugin waar je automatisch van tijd tot tijd kan jumpen (er is wel een optie om naar een tijd te jumpen, ALT+J). Ik zou alleen niet weten of iemand op het idee is gekomen, zou wel een coole plugin zijn ja (vooral nu ik Bitte Ein Beat 3 in 2 MP3s heb :)).

Verwijderd

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik heb laatst iets gekregen dat 'mp3cue' heet en dat hiervoor geschikt zou moeten zijn.

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 21:54 schreef _mitch_ het volgende:
Hi,

ik wil graag de 16 nummers (mp3) van een (dance) cd joinen tot een mp3 zodat de nummers (zoals bedoeld) mooi in elkaar overlopen. Dat op zich is niet echt een probleem, maar ik wil wel kunnen skippen in die ene mp3 file tussen de nummers.
Het is mogelijk met een audio cd: disc at once. Is dit ook mogelijk met gejoinde mp3's (winamp)??

Graag advies :)

Greetz,

Mitch
hmmm

Ik zweer bij Sequoia (www.sekd.com) voor dit soort klusjes

In ieder geval een garantie: als jij tijd steekt in dit programma (en je veel met muziek doet) garandeer ik je dat je dit ook echt geweldig gaat vinden...

top (van Magix)

Nee ik werk er niet

• _mitch_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 09:58
Bedankt voor de reacties...

Ik ga mp3cue downe en sek'd es proberen.

Het klinkt allemaal nog wel niet 100% ;) Raar op zich, met de de opmars van mp3 in verschillende apparaten en de populariteit van danceachtige muziek zouden meer mensen dit probleem toch moeten hebben... :?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 10:42 schreef _mitch_ het volgende:
Raar op zich, met de de opmars van mp3 in verschillende apparaten en de populariteit van danceachtige muziek zouden meer mensen dit probleem toch moeten hebben... :?
Hoezo? Ik heb alleen maar goede (liveset) mixen.. daar wil ik niet eens in skippen ;)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

datkan niet nee..
anders moet je een cd maken en markeren wanneer het volgende nummer begint.. :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 21:28

miekol

erm

Er is een plugin voor winamp die de korte stilte tussen 2 tracks weghaald, verder kan je een zooi mp3s in 1 mp3 'mergen' met wrapster en het later ook weer uitpakken zoals het was.
Pagina: 1