NT1 Model L1 & Adsl

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hierbij zou ik iedereen willen waarschuwen die isdn heb met het model nt1 kastje L1...

Die werkt dus niet samen met een splitter.

Ik heb vandaag eindelijk na HEEEELL lang wachten mijn adsl pakket binnen ik denk eindelijk internetten maar nee hoor :(

gister zei ik nog tegen een vriend (omdat mijn adsl pakket bij het postkantoor lag):"Met mijn geluk zal het morgen wel niet werken" EN JA HOOR ^$#&@*&$@&$^%^%*&%$&% (vul in na gelieve)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
We leven met je mee...

• Attilla
Op woensdag 20 maart 2002 21:51 schreef Bigs het volgende:
We leven met je mee...
Mijn dank.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Ik heb een NT1 Model S3, ik heb geen ADSL maar zou het met deze NT1 wel goed werken?

• vrotsnok
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:43

vrotsnok

snot vork

(jarig!)
Hmm, grappig...

Het zelfde probleem had ik vorige week ook toen ik MxStream bij m'n ouders wilde installeren. Na een tijdje met verschillende :( nummers van KPN gebeld te hebben (meeste KPN'ers die ik aan de lijn had wisten niet eens van het bestaan van type L1 :?) is me nu nog steeds niet duidelijk of KPN dat kastje kostenloos moet vervangen (dat zei een iemand van KPN) of dat dat m'n ouders een zak geld gaat kosten (dat zei de volgende slecht ingelichte persoon die ik aan de lijn had). Wat is nu de beste manier voor mij om zo snel mogelijk dit ff te regelen voor m'n ouders?

specs

• Attilla
Op woensdag 20 maart 2002 21:58 schreef vrotsnok het volgende:
Hmm, grappig...

Het zelfde probleem had ik vorige week ook toen ik MxStream bij m'n ouders wilde installeren. Na een tijdje met verschillende :( nummers van KPN gebeld te hebben (meeste KPN'ers die ik aan de lijn had wisten niet eens van het bestaan van type L1 :?) is me nu nog steeds niet duidelijk of KPN dat kastje kostenloos moet vervangen (dat zei een iemand van KPN) of dat dat m'n ouders een zak geld gaat kosten (dat zei de volgende slecht ingelichte persoon die ik aan de lijn had). Wat is nu de beste manier voor mij om zo snel mogelijk dit ff te regelen voor m'n ouders?
Nou ik krijg gewoon gratis een nieuwe, na met de kpn gebeld te hebben

En die gozer die ik aan de telefoon heb .. Ik zei van jah ik hoorde dat model S1 soms wel niet werkt kan dat het zijn...

Hij zei welk model heb je dan ja L1 hij lachte en zei dies antiek joh ik zal je gegevens ff opnemen en dan wordt je morgen terug gebeld waar ze hem op voorraad hebben bij de dichtsbijzijnde primafoon..

Op zich heel netjes geholpen enzow maar jah ik doe gewoon ook heel netjes ff een lolletje maken... (ook al baal ik als een stekker)

• Attilla
Op woensdag 20 maart 2002 21:55 schreef Pc123 het volgende:
Ik heb een NT1 Model S3, ik heb geen ADSL maar zou het met deze NT1 wel goed werken?
Alles boven S1 zou moeten werken heb ik vernomen.

• vrotsnok
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:43

vrotsnok

snot vork

(jarig!)
Bij welke van de hulpnummers van KPN heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? MxStream installatiehelpdesk? Kan ik morgen meteen ff bellen :)

specs

• Attilla
staat op de gele brief bij het pakket...

ik zal het morgen iig ff opzoeken

Verwijderd

Je mag hem ook bij mij ophalen?

• Attilla
Op donderdag 21 maart 2002 06:36 schreef CheS het volgende:
Je mag hem ook bij mij ophalen?
:?

Verwijderd

Heb het zelfde probleem gehad, had hier dus ook een S1 hangen, waardoor ik niet kon internetten en telefoneren tegelijk. Na een telefoontje naar de helpdesk, waar ik overigens uitstekend wordt behandeld, kwammen we tot de conclusie dat het de NT1 S1 de boosdoener was.

Ze hebben toen mijn gegevens genoteerd, en de volgende dag werdt er al een vervangende S4 gratis thuis afgeleverd door TNT.

• Attilla
Ow ik heb net een nieuwe opgehaald bij de primafoon mocht ook.

EN HET WERKKTTTT YES YES YEs >:)

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 09:30 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

:?
De NT1 bedoelde ik........

• Attilla
Op donderdag 21 maart 2002 13:55 schreef CheS het volgende:

[..]

De NT1 bedoelde ik........
ach ik heb um nu al...

zet hem in de verkoop ik bedoel als iemand een extra wil ofzow weet jij veel...

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 13:57 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

ach ik heb um nu al...

zet hem in de verkoop ik bedoel als iemand een extra wil ofzow weet jij veel...
Nee ik hoef er niets voor te hebben, maar goed als iemand anders nog eens zo'n ding nodig mocht hebben.
Dan hou ik wel even een groene collega aan..
Pagina: 1