Toon posts:

CD'tjes writen niet goed!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kopieer dus nu al een tijdje maar ik krijg best vaak te horen dat die hapert of dat die terug springt naar het vorige liedje. Nou had ik aan jullie een vraag waar ligt dat aan:

ik heb een 4x4x32 writer en als ik write write ik op 4x600 of is het beter als ik het op 2x300 doe?

Ik kopieer gewoon gelijk van mp3 of moet ik ze eerst omzetten naar wav?

Of ligt het ergens anders aan graag jullie meningen?

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 17:55

duderuud

Sliden is koel

Als je een audio-cd 1 op 1 brandt, gaat het dan wel goed?

Motor-Forum.nl

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18
goede kwaliteit cd's doet wonderen. zelf Flips Prof. en nooit probs

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je 1 op 1.

En ik gebruik wel goede cd'tjes.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18
1:1 direct van het orgineel, denk ik.
welke cd's gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik van origineel doet vaak springt het laatste nummer opeens terug naar het eerste nummer dus dat gaat ook niet altijd perfect.

Ik gebruik cd'tjes van Maxell

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Gelijk branden van mp3->cd kan wel, maar je moet wel een proc hebben die snel genoeg is, zodat er geen buffer-underruns of andere schrijf-errors veroorzaakt worden.

Ik brand persoonlijk altijd op goud omdat ik ervaren heb dat goud sneller gepakt wordt door cd-spelers (vieze of oude)...
Er zullen wel personen zijn die dit tegenspreken, maar ik heb er nu al zoveel praktijk ervaring mee dat ik het wel voldoende vind om dit argument naar voren te brengen. De cd-speler van mij, m'n vriendin, oude cd-roms etc. doen het allemaal beter met goud...

Porbeer het is met een ander progje en/of kijk eens naar de instellingen. Probeer gewoon eens op 2x te writen...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Zo zie je maar weer, hoe sneller de branders ook mogen worden er blijft toch 1 brandregel staande, AUDIO branden doe je op 1 speed.
LUKT "BIJNA" ALTIJD!!!!!!!!!!!!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Pffff, koop gewoon goede spullen, als je audio wil branden. Plexwriter 8/2/20, Ultraplex 40x, Adaptec AHA-2904. Elke El-cheapo CD-R wordt keurig met 8x direct (on the fly) gebrandt. Mijn Sony Cd speler uit 1988 leest ze allemaal zonder problemen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem nog steeds ik zet nu ook de bestanden om naar wav. Waar ligt het aan?

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 11:28

Paladin

Play Ball!

Het lijkt mij meer op het geval dat je hem overgeburnd hebt en dat er geen goeie toc is want alleen dan krijg je dat het laatste nummer opeens naar de eerste terug springt ik zou dat dus even controleren.
Probeer anders de cd is voor 50 min vol te branden en dat het resultaat bekijken.
suc6

Greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij is niet overburned hoor. Meer mensen nog waar het aan kan liggen?

Verwijderd

Ik extract mijn mp3z altijd gewoon naar wav via winamp. Werkt als een jee :)
Daarna knal ik ze met easy cd gewoon met 4 speed op een cdr en nooit geen problemen. Heb een sony ide 4x4x32 brander.
Moet er wel bijzeggen dat ik hem dan gewoon rustig ff laat pruttelen, doe er verder dan niets mee en nooit geen tikken of niets :)

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:34

CasGas

.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zo zie je maar weer, hoe sneller de branders ook mogen worden er blijft toch 1 brandregel staande, AUDIO branden doe je op 1 speed.
LUKT "BIJNA" ALTIJD!!!!!!!!!!!![/quote]wat is dat nou weer voor iets onzinnigs?

Ik heb een 12x plex scsi en bij mij gaat het altijd goed, je hoort echt geen verschil in kwaliteit of wat dan ook. Op mijn ouwe teac 6x en philips 2x was het ook nooit een probleem om op max. speed te branden.

tsssssssssk

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Pagina: 1