verschilt per tower
mijn is:
lxbxh
60x20x95
mijn is:
lxbxh
60x20x95
Verwijderd
Gewoon zorgen dat je 5,25 inch en je 3,5 inch erin passen. meeste bigtowers hebben dus 6x een 5,25 bay dus kan je t ongeveer wel uittellen. Waarvoor moet je het hebben eigenlijk?
Verwijderd
dit is zo ongeveer de domste vraag die je hier kunt stellen. Dit verschilt natuurlijk per bigtower... Je zou dan minstens het merk nog kunnen vermelden, en op de site van de producent is alle info te vinden. deze kan dicht lijkt me
Verwijderd
sorry dat ik zo uitval, ik heb mijn dag vandaag niet met counterstrikenOp woensdag 20 maart 2002 21:52 schreef X-IoN het volgende:
dit is zo ongeveer de domste vraag die je hier kunt stellen. Dit verschilt natuurlijk per bigtower... Je zou dan minstens het merk nog kunnen vermelden, en op de site van de producent is alle info te vinden. deze kan dicht lijkt me
edit:
en dan ook nog verkeerde knopje--> quote in plaats van edit
heb echt mijn dag niet
en dan ook nog verkeerde knopje--> quote in plaats van edit
Is idd modelafhankelijk.
Welk model gaat het om?
Welk model gaat het om?
Straks weer lekker koesen..Op woensdag 20 maart 2002 21:53 schreef X-IoN het volgende:
[..]
sorry dat ik zo uitval, ik heb mijn dag vandaag niet met counterstriken
edit:
en dan ook nog verkeerde knopje--> quote in plaats van editheb echt mijn dag niet
![]()
nja
gaat nie om model
coz kep zelf al bigtowur
maar
k zit er over tedenke
om kast van plexi te make
iemand nog ids ?
gaat nie om model
coz kep zelf al bigtowur
maar
k zit er over tedenke
iemand nog ids ?
welke kast is dit?Op woensdag 20 maart 2002 21:49 schreef fatalharry het volgende:
verschilt per tower
mijn is:
lxbxh
60x20x95
Als je zelf gaat bouwen heb je meer aan de maten van de psu, mobo enz. Kan je zelf bepalen wat je erin wilt en dus hoe groot je kassie wordt.Op woensdag 20 maart 2002 21:57 schreef nasher het volgende:
nja
gaat nie om model
coz kep zelf al bigtowur
maar
k zit er over tedenke
iemand nog ids ?
Pagina: 1